Cím

"Ha sírni látod a bohócot, tudd meg, hogy miattad sír: arcán gördül végig minden, MIT A SZÍVE MÁR NEM BÍR...." /Annalíz küldte/
A képek nem feltétlen illeszthetőek az íráshoz. Vagy igen, vagy csak vannak. De akár így, akár úgy, az enyémek, mint ahogy a szöveg is.
Elviheted ha kell, nem bánom, csak ahol "leteszed" ott említsd meg, tőlem való!

Keresés ebben a blogban

2018. március 18., vasárnap

A Krakus ügy okán

Most, hogy a Magyar Nemzet megszellőztette, de inkább úgy mondanám, hogy leporolta a Krakus ügyet, láthatóan nagy a felháborodás.
A "neten" látható. És most nem csak a számos megosztásra gondolok az ügyből fakadóan, hanem az azokra adott hozzászólásokra. Érzékelhető, látható a felháborodás.
Jogos a felháborodás!
Eddig is az lett volna!
S mert eddig is az lett volna, én változatlanul fenntartom ama véleményem, hogy késő. Miért most? Írtam már eme ügyben például a -A kígyó (madzag) nem hímvessző ... címmel, s kis módosítással most is ugyanaz a véleményem.
Annyiban változott, hogy az eddig igen alapos gyanúnak bizonyuló állítást, mostantól tekintsük bizonyítottnak. Na és akkor? Mondassuk le?
Jogos az igény! Szólítsuk fel, oszt "jónapot"?

Most sem tudok mást mondani, mint amit megtettem más felületen: - Szólítsuk fel! És akkor mi lesz? Mióta kiderült róla, azóta is rendre megválasztjuk! Olvastam a Magyar Nemzet cikkét. Az Index címével ellentétben én azt állítom, semmi olyat abban nem olvastam amit eddig ne olvastam volna már valahol, tehát kérdem én, mi az "újabb részletek?" Én nem védem Szitát. Védje az ügyvédje! Már ha Szita megtette volna az anno beígért pereket. De az a baj, hogy több mint 12 év távlatából nézve ez az ügy felveti bennem, hogy ki a bűnösebb, Szita Károly ügynök, vagy pedig azok akik azóta is foglalkoztatják a volt állampárti ügynököt mint polgármestert? -

De egyet ne feledjünk el. Három hét és választás! Az tán fontosabb! Nekem legalább is. Meg stratégiailag is az volna. Mert ha az országos választásokon az ellenzék győzedelmeskedne, akkor nem lenne kérdés ez az ügy, hanem majd elkönyvelhető volna a Fidesz részéről mint "járulékos veszteség", Kaposvár részéről meg mint "járulékos nyereség"!

- Engem ez a sztori a Magyar Nemzetben, elszomorít. Mégpedig azért, mert eszerint fogytán a muníció? Mi értelme most előállni egy már több mint 12 esztendeje ismert üggyel, ami akkor sem, azóta sem és várhatóan most sem fogja átütni a választók ingerküszöbét? Ez most, a Kósa ügyei után nagyon gyenge, és várhatóan nagyon érdektelen is lesz. Országgyűlési választások lesznek, nem önkormányzati! -

De pláne mi értelme van minden helyi energiát, mozgósítási erőt most ebbe feccölni?
Ez a főcsapás iránya? Ha a helyi ellenzéki pártok, s képviselőik, no meg a civilek többsége egyetért abban, hogy egy megyei jogú város élén ne álljon egy ilyen előélettel bíró polgármester, akkor ahhoz a legrövidebb út az ellenzék helyi koordinálása (helyi is), az országgyűlési választások megnyerése, s majd utána jöhetnek a "krakusok"!

Én egyetértek a meghirdetett nyilvános tiltakozásokkal is, de az ne csak Szita miatt legyen, hanem kiterjesztve az összefogás, koordinálás (válasszon mindenki magának tetsző definiálást, ha ez a kettő nem jó akkor harmadikat) érdekében is, az ellenzéki pártok és civilek részvételével, és üljünk már le, döntsük el a prioritást (Szita vagy Orbán) és azt is, ha Orbán akkor helyben ki az aki képes sikerrel megvívni a harcot!
Ez itt a kérdés! Nos? Ki az?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése