Cím

"Ha sírni látod a bohócot, tudd meg, hogy miattad sír: arcán gördül végig minden, MIT A SZÍVE MÁR NEM BÍR...." /Annalíz küldte/
A képek nem feltétlen illeszthetőek az íráshoz. Vagy igen, vagy csak vannak. De akár így, akár úgy, az enyémek, mint ahogy a szöveg is.
Elviheted ha kell, nem bánom, csak ahol "leteszed" ott említsd meg, tőlem való!

Keresés ebben a blogban

2020. augusztus 3., hétfő

A meló lassan döcög ... mint az út.

2020.08.03. 67-es út
Kaposfüred és a Desedán átívelő híd közti szakaszon. A meló újra indult.
Vagy mondjam úgy, hogy folytatódik? Ám legyen az utóbbi. Csak azt nem tudom, hogy mi folyik?

No persze. Bitumen, meg aszfalt. Csak hát, mert nem vagyok szakértője az útaszfaltozásnak, ezért furcsa a látvány.
Mikor is írtam róla? ... Megvan!
Kezdetnek jó dolog címmel, '20.06.01.

Akkor marták le a régi aszfalt felső rétegéből a púpokat. Két hónapja. Nincs amúgy a két hónappal semmi gondom, hosszú a 67-es. Akkor árkoltak is mindkét oldalon. Az új árkot persze két hónap alatt alaposan benőtte a gaz. Meg a padkát is. Utóbbit legalább lenyírták a napokban.
Valamikor ismét marták a felületet, de nem tudom az idejét. Nem jártam rajta egy ideig. Most erre az újramart részre terítettek egy vékony réteget. Egyik felére. Feltételezem, hogy majd folytatódik a munka és a másik felére is lesz egy réteg.
Oszt ha az is megvan akkor arra meg kerül egy aszfaltréteg is!
Mint mondottam nem vagyok az útjavításban otthon, de ez a leheletvékony réteg ez bízom abban, hogy csak valamiféle kiegyenlítő, alapozó réteg.
Megágyaznak az új aszfaltnak. Reményem szerint.
Azt nem állítanám, hogy elkapkodják a munkát. A hídnál véget ér ez az új, vékonyan felhordott valami, oszt a gépeket meg nem láttam a parkolóban. Hát mit tudom én? Meglehet nem kell a teljes szakaszon kiegyenlíteni? Találgatok és reménykedek.
Reménykedek abban, hogy nem csak a lassú munkához kell idő, ... de a jóhoz is.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése