Cím

"Ha sírni látod a bohócot, tudd meg, hogy miattad sír: arcán gördül végig minden, MIT A SZÍVE MÁR NEM BÍR...." /Annalíz küldte/
A képek nem feltétlen illeszthetőek az íráshoz. Vagy igen, vagy csak vannak. De akár így, akár úgy, az enyémek, mint ahogy a szöveg is.
Elviheted ha kell, nem bánom, csak ahol "leteszed" ott említsd meg, tőlem való!

Keresés ebben a blogban

2020. augusztus 8., szombat

Hiánycikk a dózeres ...

2020.08.07. Deseda

Hiánycikk a tolólap, a dózer, a dózeres ... de még a lapát is meg a lapátos ember.
Ezeken kívül még persze rohadt sok minden hiánycikk, de jobbnak tartom tán nem felemlegetni. Sértődés lenne belőle.

Mikor is volt az a rohadt nagy eső ami rámosta az útra a fél mezőt? Megválaszolom.
Én július 25-én írtam róla és mutattam egy képet is: Mutatja magát csak ... címen, tehát azt megelőző napon.
Idestova két hete is elmúlt!
Nem baj az! Baszunk rá. A víz hozta a szél meg majd elhordja.
Kurva nagy szégyen, hogy lassan semminek nincs gazdája, semminek nincs felelőse és úgy nagyjából nem érdekel senkit semmi. Biztosan jó ez így.
Történetesen gyalog jártam tegnap ott és történetesen tőlem érdeklődött egy korombéli házaspár, hogy merre a lombkorona les, s a többi látnivaló. Mondtam, jó az irány, ezen itt át és úgy száz méter. Mondják nem mernek nekimenni, mert leérhet a bakháton a kocsi orra. Bakhát aszfaltozott úton! Hát nem fasza? Magyar specialitás.
Javasoltam, menjenek be gyalog, részint nincs mesze, másrészt ha közben jön szembe gépjármű akkor belépnek a mezőbe ott még friss puha, de azért már szikkad, maximum ha bokáig süppedős. Nem tetszett nekik ez sem.
Mormogtak valamit, hogy ki és hová húzhatna a büdös francba -nem nekem címezve- ezzel az egész országos kuplerájjal, oszt "ellovagoltak" a lenyugvó nappal ellentétes irányba. No igen.
Persze. Az elvárások. Azok bezzeg vannak. A vállalkozó szellem meg kihalóban.
Mindenesetre ahhoz a "turisztikai nagyhatalom lesz Kaposvár" dumára, még nem keveset kell gyúrni. Nem ezt az iszapot kellene gyúrni. Agyban.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése