Cím

"Ha sírni látod a bohócot, tudd meg, hogy miattad sír: arcán gördül végig minden, MIT A SZÍVE MÁR NEM BÍR...." /Annalíz küldte/
A képek nem feltétlen illeszthetőek az íráshoz. Vagy igen, vagy csak vannak. De akár így, akár úgy, az enyémek, mint ahogy a szöveg is.
Elviheted ha kell, nem bánom, csak ahol "leteszed" ott említsd meg, tőlem való!

Keresés ebben a blogban

2020. augusztus 27., csütörtök

Szégyenfolt

2020.08.27. Kaposvár

A helyszínt azt hiszem felesleges nevesíteni. Kevés kaposvári lehet aki nem ismeri. Az a kevés aki pedig nem, hát maradjon meg az illúzióban boldog emberként.
Ez, még mindig egy szégyenfolt a városon.
Mutattam én már ezt a helyszínt pár képpel, 2018-ban, hát szebb nem lett. Az örök aktuális téma lehetne a városban.
Azért szerintem az egy nagy szerencse, hogy nincs gyalogos aluljárónk úgy egy tucatnyi.

Nekem a "legszebb reklám" a városról, a négysávosra néző valaha zöld, most már lassan átvörösödő, rozsdaette, elkorrodált, átlyukadt lemezelés.
Ebben még azok is gyönyörködhetnek akik tán soha nem állnak meg a város ezen pontján, csak átsuhannak, ... suhannának, de hát a lámpa.
Igazi turisztikai vonzerő a szemnek.
Értem én! Értem. Télen megette a só. Meg az eső. Meg hát. No és, annak a pár négyzetméternyi új vaslemeznek az árát ki ette meg amiből ki lehetne cserélni?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése