Cím

"Ha sírni látod a bohócot, tudd meg, hogy miattad sír: arcán gördül végig minden, MIT A SZÍVE MÁR NEM BÍR...." /Annalíz küldte/
A képek nem feltétlen illeszthetőek az íráshoz. Vagy igen, vagy csak vannak. De akár így, akár úgy, az enyémek, mint ahogy a szöveg is.
Elviheted ha kell, nem bánom, csak ahol "leteszed" ott említsd meg, tőlem való!

Keresés ebben a blogban

2022. március 28., hétfő

Csorog a nafta, gurul a hanta

2022.03.24. Budapest - Csepel

A víz ugyan kevés az uszályok és a tolóhajók alatt, ez azonban cseppet sem akadályozzák őket a folyamatos beszállításban, betárazásban.

Napi szinten láttam a beérkezéskor mélymerülésű, majd a lefejtőre kikötött uszályok leszippantását a tárolók alatt.
Mint ahogy az óriástartályokhoz folyamatosan érkező és távozó tankereket is.
Úgy tűnik, nincs itt különösebb fennakadás, van is nafta és lesz is nafta, a kérdés csak az, hogy mennyiért?

Más.
Mi Viktorunk mondta vala:
"Én jogász vagyok, abból a tudásból élek, amit a jog világában gyűjtöttem. Aki pedig színész, az azzal a tudással dolgozik, amit színészként gyűjtött össze."

Azért ez többszörösen is érdekes.
Elsőnek is azért, mert mi Viktorunk jogot végzett, oszt ennyi. Önéletrajzában semmit nem olvastam arról, hogy bármit is letett volna az asztalra mint jogász.
Végzése óta eltelt cirka 35 esztendő, így az én fogalmaim szerint nem jogász, csak jogvégzett. Nagyjából úgy jogász ő mint amennyire én középfokú mezőgazdász.
A jog világában szerzett tudása a nullával egyenlő, a politikai életben a joggal való visszaélésekben szerzett jártassága magasan kiváló.
Az ő helyében én inkább nem feszegetném a miből élek kérdéskört.

Zelenszkij úgyszintén szerzett jogi végzettséget és legalább két hónapot gyakornokoskodott mielőtt odébb állt. Nagyjából egyenrangú jogászok.
Ha a színészkedést nézem, akkor amit Zelenszkij játszott, az elejétől tudottan színészkedés, nem akarta eladni valóságként, amit viszont mi Viktorunk a politika élvonalában színészkedik, azt hazugságnak hívják.
A politikai pályafutásuk? Ellentétes oldalon futnak be a politikájuk történetébe.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése