Cím

"Ha sírni látod a bohócot, tudd meg, hogy miattad sír: arcán gördül végig minden, MIT A SZÍVE MÁR NEM BÍR...." /Annalíz küldte/
A képek nem feltétlen illeszthetőek az íráshoz. Vagy igen, vagy csak vannak. De akár így, akár úgy, az enyémek, mint ahogy a szöveg is.
Elviheted ha kell, nem bánom, csak ahol "leteszed" ott említsd meg, tőlem való!

Keresés ebben a blogban

2022. május 22., vasárnap

Kihalt szakma lett a tájékoztatás? Miért áll a munka minimum két hónapja?

2022.05.20. Deseda

Csak nem készül. Hónapok óta áll a munka.
Mi az oka?
Igazából már nem csak az bosszant, hogy leállt a kivitelezés, hanem a hallgatás is az okról. Most, így ebben a formában már nem sikertörténet, hát agyonhallgatják az okát.

A munkálatok megkezdéséről 2022.01.12-én olvastam először, abban a cikkben azt is megírták, hogy június 30-ig lesz lezárva a Szúnyog híd. Ebből nekem az következik, hogy az a határidő.

Ebben a veszett tempóban?
No persze van még addig bő egy hónap, elvileg ... De az a baj, hogy hidakat nem elvekkel húznak fel. Elvekkel többek közt engem szoktak felhúzni, de inkább a hiányával.
Visszatérve a veszett tempóhoz. 2022.03.20-i dátummal szemlélteti videón joe zé az állapotokat. Pont mint a május 20-i fotóimon. Két hónap alatt semmi nem történt.

Ez a kettő hónapos tétlenség (van az több is, de ez most dokumentált) már önmagában is bosszantó, de az okának az elhallgatása úgyszintén az. Nekem az.

Már pár alkalommal említettem, hogy én nem vagyok oknyomozó, de még csak újságíró sem, viszont feltételezem, hogy a szakma nem halt ki. Vagy igen? Tán csak nem kihalt szakma lett a korrekt tájékoztatás és a vele járó oknyomozás?

 Én csak, egy mászkáló a dolgokat észre vevő, rögzítő, oszt blogokat író fószer vagyok és ezt a vízbe fojtott hidat már nagyon nem szívesen rögzítem. Megtettem néhányszor. A Deseda téma címke alatt visszakeresheti aki áldoz rá időt mert érdekli.
 Még az idei évben szeretném az új hidat is fotókon megörökíteni, járófelületét taposni és természetesen azon át bejutni az arborétumba. ..... Legalább hógolyózni?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése