Cím

"Ha sírni látod a bohócot, tudd meg, hogy miattad sír: arcán gördül végig minden, MIT A SZÍVE MÁR NEM BÍR...." /Annalíz küldte/
A képek nem feltétlen illeszthetőek az íráshoz. Vagy igen, vagy csak vannak. De akár így, akár úgy, az enyémek, mint ahogy a szöveg is.
Elviheted ha kell, nem bánom, csak ahol "leteszed" ott említsd meg, tőlem való!

Keresés ebben a blogban

2020. március 23., hétfő

Most lett elég! ... Itt húzok egy vonalat

2020.03.23. Kaposvár

Tegnap, a szobai ablakból fotóztam őket, miközben igyekeztem megállni, hogy kimenjek egyet sétálni. Meg is álltam. Nem ide szántam eredetileg, hanem az MJ-Vándor blogba.
De olyan békések. ... Most már én is arra vágyok.

Korszakváltó kép lesz ez a ...tükör...-ben.
Az elmúlt hónapok, de főleg az elmúlt pár hét történései után lett totál elegem. Most lett elég! Most, a mai nappal. Ez az 1073. bejegyzés, és itt, húzok egy vastag vonalat.

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

A már mögöttem álló időszakot, és főleg az elmúlt heteket, betetőzte a mai történés.
A mai egy pitiánerség volt, de minden pohár azzal a bizonyos utolsó cseppel telik meg.
Ez a blog kilencedik éve megy, már csak három hónap kell a betöltött kilenchez.
Nincs okom hát azon meditálni, hogy feladtam, meg nem álltam az ütéseket.
Álltam. Csak beleuntam.
Beleuntam a szélmalomharcba, és az alantas, rosszindulatú, kicsinyes, pitiáner dolgokba, támadásokba, akadályokba, amik csak ették az időm, fogyasztották az idegrendszerem, és nem vitték előre azt amit képviselni szeretnék.

Volt ebben minden, nem részletezem teljes terjedelmében, mert arra nem érdemesítettem őket, hogy fel- és megjegyezzem. Az elmúlt hetekből maradt meg pár dolog ami végképp kiábrándított. Nem érdemes megpróbálni olyan "harcostársakkal" egy oldalon lenni, akik ugyan azokat a nemtelen eszközöket használják néha mint az ellenfél, akik egy kritikai észrevételt sem képesek elfogadni, akik szívfájdalom nélkül megfenyegetnek vagy  ... bérencnek titulálnak pusztán azért, mert adott témában nem egyezik a véleményünk.
És ezek csak a jéghegy csúcsa!
Mint tudott a jéghegyek kétharmada a víz alatt van. Nos, ... az alsó csúcsra gondoltam.

Most lett elég. A műfajból is, a műfajt körülölelő közegből is és a benne lévőkből is.
Jelenleg nem látom értelmét ebben az országban -ebben a városban meg oszt pláne nem- efféle dologgal foglalkozni, mert bár páran még őrzik a szunnyadó parazsat, de sokkal többen vannak akik egy gallyat sem tennének rá a lángért, és akkor még azokról nem ejtettem szót akik azt a kevés parazsat is levizelik ha tehetik.

A blogok biztosan megmaradnak. A MJ-Vándor száz százalék, mert az volt az első, mert onnét már kiirtottam ezt a műfajt. A Zsömi száz százalék, mert az -a főszereplője okán- lett a szívem csücske és oda ez a műfaj a lábát nem tehette be.
Ezt, a ...tükör...-t első dühömben le akartam állítani. De nem fogom. Ami benne van, amit beleírtam azt nem szégyenlem, egyszer majd, talán még vissza is olvasok belőle ezt-azt. Afféle kórkép a vonal előtti 1072 bejegyzés.

A blog vonal utáni életét mentesítem a műfajtól, letisztítom, lepucolom, ha úgy tetszik semlegesítem. A továbbiakban oly mértékig semlegesítem a blogot, hogy többé nem érdekel sem a kormány, sem a Fidesz, de az ellenzék pláne nem!

Kik így is elfogadják, hát nekik megköszönöm, és szívesen látom őket.
Kik pedig a fentieket győzelemként élik meg, hát bontsanak valamit és igyanak egyet a medve bőrére, estére majd én is iszok, egy nyelet jóféle whiskyt, az egészségére.

4 megjegyzés:

  1. Hát Józsikám, bekövetkezett. Nagyon sajnálom, mert jól tartottad a tükröt és védted is rendesen. De most itt, és ebben az országban, a bolondok országában csak ilyen vége lehet. De még is volt értelme szerintem. Vigyázz magadra és a családodra.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon köszönöm! Érett már, de most besokalltam. Szomorú, de mióta a tükör létezik, összességében több rossz szót kaptam úgymond ellenzékiektől, mint a Fidesz pártiaktól.
      Nem látom értelmét már a politikának ebben az országban. Remélem igazad van és volt értelme. Sok minden kerülhet még ebbe a blogba amit nem érint közvetlenül a politika, csak közvetve. Ti is vigyázzatok magatokra és a családra is. Már most piszkosul hiányoznak az unokák. :)

      Törlés
  2. Nagyon igaza van sajnos. És nemcsak Kaposváron van ez így, mindenhol. Sokszor gondoltam már rá, feladom. Időnként le is ülök, hogy na mostantol feladom. Aztán valahogy, valamiért mindig felallok. Az okát nem tudom. Csak erzem, mennem kell tovább. Mert mi lesz a világgal az olyan apro langocskak nélkül, mint mi vagyunk kedves József?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem is adom fel. Csak átteszem a súlypontot. Direkt politikával nem akarok egy ideig -meghatározhatatlan ideig mint kormányunk a rendkívüli helyzettel- foglalkozni. Főleg azért, mert nincs kikkel. :)

      Törlés