Cím

"Ha sírni látod a bohócot, tudd meg, hogy miattad sír: arcán gördül végig minden, MIT A SZÍVE MÁR NEM BÍR...." /Annalíz küldte/
A képek nem feltétlen illeszthetőek az íráshoz. Vagy igen, vagy csak vannak. De akár így, akár úgy, az enyémek, mint ahogy a szöveg is.
Elviheted ha kell, nem bánom, csak ahol "leteszed" ott említsd meg, tőlem való!

Keresés ebben a blogban

2020. március 25., szerda

Nesze "hülyegyerek"! Kell maszk?

2020.03.25. Kaposvár

De mindenütt, széles e hazában. A járvány "mittudomén" hányadik napján. Már miért pont ezt kellene tudni?
Volna itt fontosabb kérdés is. Szerintem fontosabb.
Mielőtt bárki is elkezdi hányni rám a követ, nem tekintem a "koronavírus" járványt politikai kérdésnek.
Persze, persze! Naiv azért nem vagyok, azokat a részeket elkerülöm ami rátelepedés gyanús.

Csak közbeszúrom, hogy ezeket az apró rusnya kis vírusokat azért hívják koronásnak, mert a felületükön csúnya bibircsókok ülnek körbe-körbe.
Na! Nálunk ezek egyike a politika! Majd megkerülöm és a többi rusnyasággal foglalkozok. Ha lesz rá időm. Lesz?
Most olvastam, mert én olyan univerzális "fószer" vagyok, hogy a laptopon írok, az okoson meg olvasok és közben nézem a televíziót.
Ebből kettőt, ma már nem tudom, hogy minek?
Annyit segítséget tudok felajánlani, a kettőben nincs benne a laptop.
Na szóval! Olvasom az okoson, hogy az Orvoskamara sürgeti a kijárási tilalmat. Óriási! A televízióban meg hallom -nézni már nem merem, felnézni sem-, megy a vita ezerrel, hogy kell a maszk viselése avagy nem kell a maszk viselése.
Ez eddig remélem elfogadottan szakmai kérdés, járványügyi és nem politika.
Csak azért szögeztem le, hogy lelassítsam azokat akik meg akarnak kövezni.
Olvasom a környező országokat, meg a nem környezőket is, mind azt mondja kell. Sőt! Egyre több országban kötelező is. Nálunk meg a tisztifőorvos kinyilatkozza, hogy egészséges embernek nem kell, erre ott is "leszaggatják" a felkéréseket ahol eddig arról szólt: viseld! Megértem. Minek az úri flanc, ha semmi bajom?
No de! Az előbb diagnosztizáltam magam, oszt addig amíg nem "kerregtem" egyet mint az unokám ugróbékája, addig az volt a meggyőződésem, hogy egészséges vagyok. Kapásból elbizonytalanodtam!
No de ezzel az egyszeri kerregéssel, meg a reggeli minimális orrváladékkal, még telefonon sem merek orvost felhívni. Bemenni meg nem lehet hozzá, hogy körberöhöghessen.
Tehát. Ha nem vagyok beteg akkor ne hordjam, de azt meg max. én mondhatom meg, van-e bajom avagy nincs, mert nem voltam fertőzött területen, meg oszt tünetem sincs.
Mondjuk ez is zavaros kissé.
Mert mostanra már az egész ország fertőzött, és hát határon belül vagyok, a tünetek meg ... Van ember aki megmond minden tünetet? Az általánostól eltérőt is?
A rohadt nagy helyzet az, hogy két infarktus után ... leányomnak köszönhetően most tudtam meg, ... nekem lehet a szokványostól eltérő tünetem is.
Hurrá! Szerencsémre kardiológus vonalon van kiben megbízzak!
Nem úgy, mint a maszk kérdésben. Akkor most kell vagy nem kell? Rákérdeztek.
A szakszerű válasz az volt, sűrűbben kell kezet mosni.
Az menni fog! Pláne, mert "unalmunkban" nekiálltunk tapétát szaggatni, falakat, mennyezetet festeni. Utóbbi fontos. Ha rám rogyna szép legyen.
Tán még át is vonom a laminált parkettát vinyl padlóval. ... De ha elmegyek venni ...
Kell az a rohadt maszk vagy nem?
Nem is értem. Miért érzem én úgy, hogy maszk ügyben "hülyegyerek"-nek néznek?
No mindegy! Döntöttem. Én felveszem. No meg teszek a jobb zsebembe egy szappant, a balba meg egy flakon vizet kezet mosni. Jogkövető vagyok.
Nem gúnyolódni akarok félre ne értessek. De mostanra tán illett volna eldönteni, vagy ha nem lehet, akkor legalább azonos nevezőre jutni és nem hülyíteni az embereket.
Emberéletek a tét. Nagy tét. Nagyobb nem is lehet.

3 megjegyzés:

  1. Kell vagy sem én varrom, pedig nagy ellenségem a varrógép, de a gyerekeim féltése mindent felülír!
    Sőt nagyon sokan varnak, van akik eladásra, és vannak akik adományba. Nem kellene megvárni a csúcsot amikor kötelező lesz hordani. :-(
    Kitartás, türelem egyszer elmúlik....

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon helyes! Sokan varrnak már szerencsére és sokan viselik is a maszkot. Nyilván a kihalt éjszakában egy egészségügyi sétán amikor ember nem jön szembe minek? No de egy bevásárlásnál?
      A kitartás meg van, tán még a türelem is, ... kivéve az ellentmondó hírek miatti felesleges feszültségkeltés iránt. Az iránt nincs türelem.

      Törlés
  2. Anya!!!!!
    Kakiltam!!!!
    Tegye fel a kezét aki kisgyermekként ezt mondta kakkantás után

    VálaszTörlés