Cím

"Ha sírni látod a bohócot, tudd meg, hogy miattad sír: arcán gördül végig minden, MIT A SZÍVE MÁR NEM BÍR...." /Annalíz küldte/
A képek nem feltétlen illeszthetőek az íráshoz. Vagy igen, vagy csak vannak. De akár így, akár úgy, az enyémek, mint ahogy a szöveg is.
Elviheted ha kell, nem bánom, csak ahol "leteszed" ott említsd meg, tőlem való!

Keresés ebben a blogban

2015. március 13., péntek

Púp a háton

Ezt nem gondoltam volna!
Hogy egy hírrel egy politikus megnevettet!
És az épp egy Fidesz KDNP káder!
Ezt nem hittem volna!
Jó, jó! Független. Persze!
Mondjuk az előzményeket sem hittem volna még nem is oly rég, de már kinéztem belőlük nem is oly régóta.
Olvasom a hírt, hogy a váci elöljáró kiakadt mint a sezlonrugó, mert a hívó szóra s parancsra nem akaródzik a taps a bájolgás. Behívatta, számon kérte, s ... Na? Na? Mit ígért? Megígérte, ő ezek után a lábát sem hajlandó betenni oda.
Szegények! Hogy kit veszítettek?
Gondolom azóta telesírták az aulát!
Sajnálom, de az jutott eszembe Fürdős Attiláról hogy rinyál mint egy fürdős kurva!
Pedig mindene van, csak igaza nincs. Na meg ..., na meg ... Szóval az sincs!
Én nem is értem! Most akkor azt gondolja az a sok Istentől elrugaszkodott kereszténydemokrata szentfazék, hogy a boltok bezárásával a családoknak biztosított szabadidő helyes eltöltését is majd ők szabják meg?
Nem mellékesen Fürdős elvtárs azt merészelte ... ha megtehetné kirúgná az igazgatót és helyettesét! Nem teheti. Viszont a választópolgárok megtehetik, legközelebb választáskor, akkorát rúgnak a valagába, hogy éhen hal a levegőben!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése