Cím

"Ha sírni látod a bohócot, tudd meg, hogy miattad sír: arcán gördül végig minden, MIT A SZÍVE MÁR NEM BÍR...." /Annalíz küldte/
A képek nem feltétlen illeszthetőek az íráshoz. Vagy igen, vagy csak vannak. De akár így, akár úgy, az enyémek, mint ahogy a szöveg is.
Elviheted ha kell, nem bánom, csak ahol "leteszed" ott említsd meg, tőlem való!

Keresés ebben a blogban

2015. április 4., szombat

Velős!

Lássuk csak. Mit csócsált ezen olyan nagy élvezettel Szindbád. Biztosan oka volt.
Szépre terített asztal, gőzölgő velős csont,
másik tányéron a pirítósok, ....

Ott kezdődik, ezt ugyan nem kellett megütni,
hogy kicsusszanjon a velő. Jött az magától.
Felvakoltam a langyos pirítósra, csipetnyi só és
... ennek is evés a próbája mint a pudingnak.
Szerintem a jó puding ennél jobb. Elmaradt az extázis. Biztos ami biztos elnyomtam még egyet. A második sem tudott meggyőzni.
No azért az igaz, ettem én már ennél rosszabbat is. De jobbat meg pláne és sokszor.
Szó mi szó, ha Szindbádnak is csak ennyire ízlett, akkor elfogyasztása -ahogy anno előadta- szép színészi alakítás volt Latinovits Zoltántól.
Az is igaz, mit játszom itt Szindbád szerepét, hisz neki adhattam volna a kutyusnak.
De nem! Én, ha úgy adódik még elérem a megfelelő helyet ... ellenben őt ahhoz előbb
le is kell vinni. Pedig képen de jól néz ki!
Oszt akkor meg rám szól Mama: -azt nem hangedli gyanánt vettem hanem géptisztító ruha. Na bumm! S akkor mi van.? Zsír ott is, zsír itt is!
Reggel inkább sonka, torma, kalács s keményre főtt tojás.
Kellemes Húsvétot kívánok mindenkinek, ki betéved!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése