Cím

"Ha sírni látod a bohócot, tudd meg, hogy miattad sír: arcán gördül végig minden, MIT A SZÍVE MÁR NEM BÍR...." /Annalíz küldte/
A képek nem feltétlen illeszthetőek az íráshoz. Vagy igen, vagy csak vannak. De akár így, akár úgy, az enyémek, mint ahogy a szöveg is.
Elviheted ha kell, nem bánom, csak ahol "leteszed" ott említsd meg, tőlem való!

Keresés ebben a blogban

2015. április 1., szerda

Éhezők ...

Azt a leborúlt ...!
Visszavonok mindent! Mo jobban teljesít!
Mondom e!
Ez itt a képen egy vadaknak kitett csócsa.
Nálunk ezt eszik a vaddisznók.
Mert jobban teljesítünk és olyan kurvára jól megy.
Nézzük csak. Kakaós csiga, csokival bevont csiga, lekváros piskótatekercs, kakaós kuglóf, meggyes rétes, mákos rétes, lekváros batyu, madártejes batyu, minyon. nem amit a macska kinyom! Nem! Csokis minyon. Fánkok, s amit kihagytam. No és kukorica csövek.
Hátha van még hagyományőrző vad.
Ezért van erdeinkben ennyi dagadt vaddisznó?
Persze, persze! Értem én. Ha már egyszer megromlott a cucc. Megromlott? Én ugyan szagát nem éreztem, penészt nem láttam. Igaz, nem is kóstoltam.
Csak nem eszem el szegény vadak elől a nasit! Pedig elég nagy vaddisznó tudok lenni. Nagy. Nem dagadt. Nagy!
Ha megromlott, hát megromlott. Ki vele! ... No de pont az erdőbe? Pont a vadaknak? Én még úgy tanultam, ezek nem épp vadeledelek.
Annál inkább ... Persze ahhoz kis odafigyelést kellene feltételeznem és akkor mielőtt megromlik ... Álom, álom!  Már miért figyelnének oda? Már miért adnák az éhezőknek?
Hisz hazánkban éhezés nincs, szegény nincs. Minden nagyon fasza, minden nagyon szép! Leginkább szeretett vezérünk és az ő nagy látnoki esze! Nesze!
Sokkal de sokkal egyszerűbb, kényelmesebb és gyorsabb kibaszni az erdőszélre a vadaknak. Az éhezők meg majd makkot esznek. Sütnek belőle kenyeret.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése