Cím

"Ha sírni látod a bohócot, tudd meg, hogy miattad sír: arcán gördül végig minden, MIT A SZÍVE MÁR NEM BÍR...." /Annalíz küldte/
A képek nem feltétlen illeszthetőek az íráshoz. Vagy igen, vagy csak vannak. De akár így, akár úgy, az enyémek, mint ahogy a szöveg is.
Elviheted ha kell, nem bánom, csak ahol "leteszed" ott említsd meg, tőlem való!

Keresés ebben a blogban

2015. április 26., vasárnap

A fehér angyalka (†)

Alig volt több, mint a szám az ajtón.
Az életkor, ameddig ... s ami szám miatt láthatatlanná tették őt is a tekintetek elől.
A körberajzolt szám ... a körberajzolt lány.
Zárva, int a felirat. Zárva!
Örökre bezárt az üzlet, lezárult egy élet.

Rács. Örök rács mögött minden.
Örök rács mögött egy fiatalon bevégzett élet!
Egy fiatalon bevégeztetett élet!
Fehér angyalkát hozott valaki s ott libben a rácson.
Fehér angyalka az örök rács mögött! Egy fiatalon elvett élet, ki éltében angyalka volt. Angyalka volt a szülőknek, nagyszülőknek, vőlegénynek, ... Angyalkájuk volt, angyalka marad míg emlékezetükben lesz.
Brutális mészárosa küldte őt a rács mögé, oda, honnét nincs visszaút.
Egy olyan életet szakított meg, mely alig jutott túl azon a koron, honnét már a saját önálló életével is számolhatott.
Szerelem, boldogság, pár, gyermek, sikerek ...
Bizonyosan boldog volt míg élni hagyta mészárosa, hisz fiatal élete sikerekről szólt.

Sokan viszik az emlékezet lángját, virágát.
Az együttérzés szimbólumait. Sokan ismerhették. Mikor ott álltam is jöttek fiatalok. Fiatalember, fiatal hölgy. Olyan Fruzsina korabeliek.
Ők ismerhették. Én nem.
Nem vagyok híve a "katasztrófa turizmusnak", eztán sem leszek.
Fruzsina tragédiája egy a kivételek sorában.
Nagy indulatokat kavart!
Nagy az együttérzés a szülők, hozzátartozók irányába. ... Együttérzés!
Pedig hát, nem. Gondoljon bele mindenki!
Lehet azt érezni, abban osztozni, átérezni, ugyanazt érezni, mit a szülők?
Gondoljon bele mindenki! Lehet? ... Hisszük. Hisszük, de nem lehet.
Gondoljon bele mindenki!
Soha ne ismerje meg szülő az érzést, gyermekét elveszteni!

Én nem vittem sem virágot, sem mécsest. Én itt emlékeztem meg az ismeretlen fiatalról, azért, mert bennem is indulatokat, érzelmeket kavart, mert ... nekem is van angyalkám, vannak angyalkáim! Élő angyalkáim!
Nyugodj békében Fruzsina(†)!
Nyugodjatok békében angyalkák(†)!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése