Cím

"Ha sírni látod a bohócot, tudd meg, hogy miattad sír: arcán gördül végig minden, MIT A SZÍVE MÁR NEM BÍR...." /Annalíz küldte/
A képek nem feltétlen illeszthetőek az íráshoz. Vagy igen, vagy csak vannak. De akár így, akár úgy, az enyémek, mint ahogy a szöveg is.
Elviheted ha kell, nem bánom, csak ahol "leteszed" ott említsd meg, tőlem való!

Keresés ebben a blogban

2017. szeptember 28., csütörtök

A nagy csapat

Jól nézzétek meg őket, mert már nem sok van nekik vissza. Mármint a táblán. Leszedik őket! Hála annak a magasságosnak!
Nekem nem fognak hiányozni! Unom a képüket!
Amúgy tényleg azt hitte valaki, ha lefesti a feliratokat akkor nem lesz köztudott, akkor feledésbe merül?
No mindegy. Szedjék le, ragasszák át. Nekem nyolc! Ha majd lesz valaki akinek hiányzik, itt megnézheti.
Mellesleg megjegyzem, azoknak kik most épp kitérni készülnek miattam a hitükből, hogy csak véletlen örökítettem meg a nagy csapatot. Eredetileg a szép új csarnokot fényképeztem, csak ezek mindenüvé befurakodnak! Ezek is! Vannak még persze ...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése