Cím

"Ha sírni látod a bohócot, tudd meg, hogy miattad sír: arcán gördül végig minden, MIT A SZÍVE MÁR NEM BÍR...." /Annalíz küldte/
A képek nem feltétlen illeszthetőek az íráshoz. Vagy igen, vagy csak vannak. De akár így, akár úgy, az enyémek, mint ahogy a szöveg is.
Elviheted ha kell, nem bánom, csak ahol "leteszed" ott említsd meg, tőlem való!

Keresés ebben a blogban

2019. október 3., csütörtök

Finglavina .... módra

2019.10.03. Kaposvár

Aki megmondja, hogy hol található Kaposváron ez a feliratos ablak, annak hozok egy darab zöld cserepet díszdobozban.
Bár! ... Ha tudja a betokozottságát akkor hozhat magának.

Nos, ez volt az előjáték.
Ez egy extra rövid menet lesz. Amolyan gyors menet, mert a "partner" nem érdemel többet.
Igazából ennyit sem.
Ennyit sem, de sajnos egy magamutogató alak és a megjelenésével, tuskó modorával zavart keltő.
Például efféle zavarokat kelt: - ...."egymással foglalkozik az ellenzék" ....
Tegyük helyre.

Nem, az ellenzék nem foglalkozik egymással.
Az ellenzék azon része amelyik a jelenlegi városvezetést szeretné leváltani (KE), nos azon része a kampánnyal, a kampánnyal összefüggő tennivalókkal és a politikai ellenfelével a jelenlegi városvezetéssel foglalkozik.

Az ellenzék egy másik része pedig, a pszp seggébe mártott tollon keresztül, próbál más ellenzéki szereplőket beszarozni.

Ez olyannyira nem sikeres, hogy most már "kontraproduktív". Fájó szívvel és félve írtam le ezt a szót, azért is tettem idézőjelbe, hisz szutykos toll szerint, az ellenzéki szavazók egy része ezt nem értheti, mert szerinte: ..."az egyszerűbb népeknek is legyen szellemi tápláléka" ... Tudom, tudom!

Tulajdonképp engem akart megsérteni, csak hát megint mellément. Sajnos engem, amúgy sem fog sem szutykos toll, sem pedig amit a papírra piszkít. Immunis lettem.
Elmúlt a "nagyra tartom".

Ma olvastam egy írást, hogy a magyar "influencer" miért nem bírja  kritikát? Bírja. Mivel engem odasorolt, hát bizton mondom bírom. Az ocsmány stílust nem bírom!
A felkiáltójel grátisz.
De amúgy ez nem erről szól, nem rólam, én vagyok a mellékes:

Amiről szól, az pedig az, hogy nem "egymással foglalkozik az ellenzék", hanem sajnos egy sértett szereplője foglalkozik a másikkal, zavart kelt és a zavarosban halászik.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése