Cím

"Ha sírni látod a bohócot, tudd meg, hogy miattad sír: arcán gördül végig minden, MIT A SZÍVE MÁR NEM BÍR...." /Annalíz küldte/
A képek nem feltétlen illeszthetőek az íráshoz. Vagy igen, vagy csak vannak. De akár így, akár úgy, az enyémek, mint ahogy a szöveg is.
Elviheted ha kell, nem bánom, csak ahol "leteszed" ott említsd meg, tőlem való!

Keresés ebben a blogban

2019. október 29., kedd

Na mi van benne?

Na mi van a markomban? Na mi?
Hát kérlek .... tán ....?
Nem, nem az.
Akkor talán ....?
Bizony nem az. Hideg!
Hm. Hm. .... Esetleg akkor talán ....?
De nem ám!
Akkor meg mi a fene?

Görcs papuskám! Görcs!

Ez itt a kacagás helye. .... "Mert egy újszülöttnek minden ...." Vannak itt újszülöttek?

Csak nyugodtan, csak nyugodtan. Tessék csak kacagni. Én is azt teszem már egy ideje.
Csak én már inkább röhögök. Néha tán kínomban. Fetrengenék én a röhögéstől, de egyrészt fáj a nagy lábujjam -a jobbik, (oldali toszom alássan)-, no meg nem fetrengek, mert félek, hogy megint bemerevedik a derekam.
Tudom, tudom. Az én koromba már, .... az élet apró örömei ugye, .... és minden merevedésnek örülni kellene, de hát én másként vagyok ezzel mint a győri polgármester.
No mindegy. Más a téma. Máson kell nekem röhögnöm. Helyben is van min.
De mert már fárad a sok röhögéstől az állkapcsom, félek egy görcsös szájzártól is miatta. Hogy néznék már ki, ha a zár zár alá venné az almám amikor belerágok, oszt benne maradna a protkóm? .... Mosolygós alma, mi?
Szóval a lényeg az, röhögjetek már kicsit ti is ellendrukkerek, ne csak rágjátok magatok a gumicsontjaitokon és egyen benneteket a penész az okok miatt. Ezért, részleges vallomást teszek, nektek pedig könnyitek a lelketeken.
Bevallok mindent. Igen! Én tehetek róla. Amiről véletlen nem, arról meg a hozzám hasonlóak, a velem egy követ fúvók, a részleges elv- és tettestársaim.
Ti semmiről nem tehettek! Semmiről. Csak direkte hasznunkra vált a sok ellendrukker, az áskálódások, a széthúzások, a hazugságok meg pláne. Nagyot segített az elbizonytalanítás, a hangos gyalázkodás, a kétségek támasztása, a megosztottság erősítése. Maga volt a főnyeremény a lejáratás, leszólás, lekicsinylés, a negatív jelzők aggatása, a minél nagyobb lekicsinylés, lealacsonyítás.
Jólesett, hogy degradáltátok az összefogást is, a jelöltjeit is, meg mindenkit aki a sikerért lépett. Háromszoros hurrá nektek. Hurrá! Hurrá! Hurrá!
Most, hogy tisztáztuk, nektek az elért eredményhez, az égadta kopasz földön de semmi közötök nincs, hisz igazolva látjátok magatok pont az eredmény okán, hát csak rágjátok a csontot tovább. Semmi gond!
Tényleg! Nektek ezzel semmi gondotok? Nincs semmi ami hiányzik?
Mindegy is. Nekem mindegy. Nekem a görcs már rég kiállt, hisz ha nem, hát gépelni sem tudnék, nektek viszont, ha az agyatokon marad .... Hát nem irigyellek benneteket.
Csak így tovább! A további siker kovácsai biztosan ti vagytok!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése