Cím

"Ha sírni látod a bohócot, tudd meg, hogy miattad sír: arcán gördül végig minden, MIT A SZÍVE MÁR NEM BÍR...." /Annalíz küldte/
A képek nem feltétlen illeszthetőek az íráshoz. Vagy igen, vagy csak vannak. De akár így, akár úgy, az enyémek, mint ahogy a szöveg is.
Elviheted ha kell, nem bánom, csak ahol "leteszed" ott említsd meg, tőlem való!

Keresés ebben a blogban

2013. május 17., péntek

Felhívás

Nem terveztem mára, de elragadott az indulat.
Egy a kormány leváltásában elkötelezett vezető felhívására tett hozzászóláscsokor verte ki a biztosítékot.
Íme, ha érdekel:

-Itt egy "rakás" baloldali, akik baloldali vezetőket és baloldali szervezeteket ócsárol és fennen szónokoltok egymás ellen.
Egy jobbosnak itt már meg sem kell szólalni, meg sem kell próbálni bomlasztani, elég ha végigolvassa a hozzászólásokat s már lejtheti is a győzelmi táncát, feltéve ha tud táncolni a röhögéstől. ....


Nektek nem jó Árok, nem jó Kónya, nem jó Juhász, nem jó Mesterházi, nem jó Gyurcsány, nem jó Bajnai, nem jó Schiffer, emiatt aztán nem jó a szervezet sem amit képviselnek, tehát nem jó nektek az összefogás sem, meg az sem jó nektek aki eddig nem tolongott az utcán, akkor most már ne is menjen ... de akkor ki a jó? ... Nevet!
Nevet széthúzó magyarok, vagy hallgassatok!

No persze,  mi lett a vége ennek a hozzászólásomnak? .... Az.
Most megy a vita. A vitapartnerek nekem címzett mondatait nem citálom ide, mert szerintem abból amit én válaszoltam, abból lejön. Remélem.

-Egy szóval nem állítottam hogy Orbánnak dolgoztok. Ne adj a számba olyan szavakat, amit nem használtam. Legyen vélemény, de most már ideje a sérelmeket félretenni, különben elérhetetlen távolságba fog kerülni a cél. Nincs már helye a nyilvános torzsalkodásnak, mert nincs erre idő! De ha már felemlítetted, akkor bizony ennek a széthúzásnak ő lesz a haszonélvezője.

-Nagyon helyes. Magam is megmondom, eddig is megtettem. De azt fenntartom:
Nincs már helye a nyilvános torzsalkodásnak, mert nincs erre idő!
Azt hogy van itt erő, azt csak akkor ismerik el ott, ha felmutatjuk.
Most -és eddig sem- épp nem azt tesszük.

Nem is untatok ezzel tovább. Ennyi is tán elég. .... Majd feledtem! A felhívás!

Nincs már helye a nyilvános torzsalkodásnak, mert nincs erre idő!
Nem beszélni az összefogásról, az erőről, hanem meg, illetve felmutatni!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése