Cím

"Ha sírni látod a bohócot, tudd meg, hogy miattad sír: arcán gördül végig minden, MIT A SZÍVE MÁR NEM BÍR...." /Annalíz küldte/
A képek nem feltétlen illeszthetőek az íráshoz. Vagy igen, vagy csak vannak. De akár így, akár úgy, az enyémek, mint ahogy a szöveg is.
Elviheted ha kell, nem bánom, csak ahol "leteszed" ott említsd meg, tőlem való!

Keresés ebben a blogban

2013. szeptember 11., szerda

Honfitársaim!

Talán emlékeztek még erre a képre. Két alkalommal is megjelent és két írást (levelet) is produkáltam hozzá.
Az elsőt 2013. augusztus 28-án, szerdán, "Válaszlevél Honfitársamnak" címmel. A második írást 2013. augusztus 30-án "Utóirat Honfitársamnak" címen.
Most azonban nem eme levelek tartalmával és a bennük megfogalmazott, leírt mondandóval, üzenettel akarok foglalkozni, azok még olvashatóak és kit érdekel eléri. Hanem egy az írásokhoz és a Facebook-hoz kapcsolható érdekes anomáliával!

Tisztelt Honfitársaim!

Előre bocsájtom, nincs üldözési mániám, nem vagyok túlzott híve az összeesküvés elméleteknek, de volna egy kérdésem hátha valaki közületek tud rá magyarázatot.

Előtte azonban kis történeti előzmény, hogy a kérdés világos legyen
Mindegyik bejegyzésem végén ott virít a "fTetszik" címkécske, mellette egy szám.
Nem is én vettem észre, mert engem annyira nem érdekel, hanem párom hívta fel rá a figyelmem, hogy az "Utóirat Honfitársamnak" levél után eltűntek a számok.
Ez roppant érdekes!
Még emlékszem, mikor legutóbb láttam 200 felett járt a számláló, kivételesen megnéztem és a levél megírásának napján több mint 250-en olvasták, másnap pedig szintúgy.
Valami okból a két nappal később íródott levélen még ott virít a szám, az az írás nem nyert akkora tetszést, de ez nem baj. Megnéztem más közléseim, ott is vannak számok.
Így viszont már roppant érdekes!

Akkor a kérdésem Tisztelt Honfitársaim!
Ez miként lehetséges, miért lehetséges és miért van? Valóban minden rendben van eme közösségi háló körül? Mert ha így bele lehet nyúlni és ily módon lehet manipulálni, ezáltal megpróbálni valamit, valakiket befolyásolni, akkor ... na mi van akkor?

Ui.: A félreértések elkerülése végett mondom nem vagyok megsértődve. Egyáltalán nem. Engem ez nem sért, ellenben engem is és valakiket is minősít. Hogy melyikőnket miként minősít, azt a Tisztelt olvasó belátására s döntésére bízom!
Viszont mivel a bizalmam megingott és innét kezdve a tájékoztató számot nem tartom hitelesnek, hát megfontolom a levételét minden általam jegyzett oldalról.
Még egy dolog s nem untatok ezzel tovább. Ez a számocska is, egyfajta adat.
Ha már ezt is érdemes meghamisítani, torzítani, eltüntetni, akkor ...

1 megjegyzés:

  1. Állítólag Káin azért tette el láb alól Ábelt, mert szebb, jobb, okosabb volt nála. Nézz csak a türködbe! Idézzük fel Hófehérkét!
    A Hófehérből is egy idézet:
    "Szép vagy, szép vagy, mint egy álom. Én, a tükör garantálom."
    Ezt Ari kapta, és a királynő eztán homlokon csókolta a tükörképét.
    Modern mesében, a Shrek-ben Lezúziusz neve említésére szépült meg a kép.
    Látod, ha visszatérünk a kőkorba, és egy uralkodó belenéz a víztükörbe, fájdalom nélkül megússza, ha zavara a torzkép. A víznek is mindegy.

    VálaszTörlés