Cím

"Ha sírni látod a bohócot, tudd meg, hogy miattad sír: arcán gördül végig minden, MIT A SZÍVE MÁR NEM BÍR...." /Annalíz küldte/
A képek nem feltétlen illeszthetőek az íráshoz. Vagy igen, vagy csak vannak. De akár így, akár úgy, az enyémek, mint ahogy a szöveg is.
Elviheted ha kell, nem bánom, csak ahol "leteszed" ott említsd meg, tőlem való!

Keresés ebben a blogban

2016. augusztus 5., péntek

Isten barmai! és A hungarikumok!

Védőnők!
A kormány üzent!

Én értem. ... Védőnők! ... Értitek?
Csak valószínűleg én máshogy értem, mint a kormány!
Mert a "közlemény", vagy minek is nevezzem, nekem azt sugallja, ezek ott fent nem értik!

"A kormány azt üzeni, minden béremelést támogat!
A kormány az egészségügyi dolgozók számára minden, jogszabályban is vállalt béremelést, bérkiegészítést, támogatást teljesít.
A kormány idén 10+2+2 milliárd forint pluszforrást biztosít az egészségügyi alapellátás megerősítésére!"
(forrás: http://www.weborvos.hu/)

"Ennek szellemében pluszpénzt kapnak a háziorvosok, az alapellátó fogorvosok és a védőnők. ...... A keretből 2 milliárd forint jut a védőnőknek.
A pluszforrás az idén január 1-től jár, a pénzt az Országos Egészségbiztosítási Pénztár 2016. július 29-én visszamenőlegesen, egy összegben elutalta.
A védőnők és az iskolai védőnői szolgálatok esetében 30-35 ezer, forint havi többletbevételt jelent majd az emelés."
(forrás: http://www.weborvos.hu/)

"A kormány számára kiemelten fontos terület az egészségügy, a mostani döntés
pedig újabb előrelépést jelent, amelyet a kormány az egészségügyi dolgozók életkörülményeinek javítása és az alapellátás megerősítése érdekében tett.
A kormány a védőnők mellett áll!
Ezért is döntött úgy, hogy emeli a védőnői finanszírozást.
A kormány célja, hogy a plusztámogatást a szolgáltatók minél nagyobb hányadban a védőnők béremelésére fordítsák."
(forrás: http://www.weborvos.hu/)

Én értem. ... Védőnők! ... Értitek?
Csak valószínűleg én máshogy értem, mint a kormány!
Mert a "közlemény", vagy minek is nevezzem, nekem azt sugallja, ezek
az Isten barmai nem értik!
Piszkosul nem értik!
Kiszedtem vastagon!

Egészségügyről, egészségügyi alapellátásról beszél, egészségügyi dolgozókról beszél!
Akkor miért nem az egészségügyi szakdolgozói bértábláról beszél?
Miért az életkörülményeik javításáról beszél! Miért nem, a szakma helyére tételéről, megbecsüléséről és a szakma helyén való kezeléséről, bérezéséről beszél?
Mert nem értik!
Mert nem akarják érteni az Istennek sem!
S akkor mindezek betetézéseként a végén elszólja magát, védőnői finanszírozás amit nem a védőnők kaptak, hanem a szolgáltató és most törekszenek ....
Isten barmai!
Nem törekedni kell, hanem a helyére tenni a dolgokat!
Ami jár! Az járjon! (Ne csak Schmitt Pálnak .. "nekem az jár")

Nem értik!
Hát értsék meg! Azért tettük őket oda, azért etetjük őket -nem is akárhogy, mert az nekik jár-, hogyha egy rohadt jogszabály, törvény nem jó, akkor tudjanak rajta változtatni!
Azért vannak ott! Nem pedig azért, hogy fél-hülye közleményekkel akarják betömni a szánkat, fülünket, szemünk és értelmünk.
Ami jár, az jár!
És ennek érdekében ne csak akkor tudjanak törvényeket módosítani, ha a saját zsebük a tét.
"Itt élned, halnod kell!"
Mindenkinek!
Isten barmai ott fenn!
Azokat rövidítitek, kik édesanyátok mellett álltak ha segíteni, ápolni, gondozni kellett!
Kik rendbe tették a szartól kisebesedett popsitok, hogy most ott sebesedjen a nagy magasságban és onnét szarjatok le mindenkit!

Védőnők! Hungarikumok! Értitek?
Mert ők nem!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése