Cím

"Ha sírni látod a bohócot, tudd meg, hogy miattad sír: arcán gördül végig minden, MIT A SZÍVE MÁR NEM BÍR...." /Annalíz küldte/
A képek nem feltétlen illeszthetőek az íráshoz. Vagy igen, vagy csak vannak. De akár így, akár úgy, az enyémek, mint ahogy a szöveg is.
Elviheted ha kell, nem bánom, csak ahol "leteszed" ott említsd meg, tőlem való!

Keresés ebben a blogban

2016. november 20., vasárnap

Mint én és édesanyám

Már jó ideje hiányolom s időnként szóvá is teszem, hogy túl sok szó esik arról ami nem igazán érdekel. Nem azt mondom, hogy egyáltalán nem, hanem azt, nem igazán. Nem igazán, mert azok nem viszi előre a dolgokat, csak arra jó, hogy legyen min csámcsogni, legyen min elámulni, elkábulni.
Ja! A példa. Legjobb, ha ismerősöm, volt kollégám szavait idézem, kinek jóvoltából a mai beszélgetésünk alkalmával megint eszembe ötlött ... ami neki is.
"Ugyan miért érdekeljen, hogy Habony milyen méregdrága cipőben villog, s miért érdekelne, hogy ezért melyik ellenzéki jelenti fel? Az érdekelne, ők mit tennének?"
Nagyjából efféleképp, idézőjelbe tettem, bár biztosan nem betű szerint idéztem, de a lényeg, az lényeg! És az benne van! Vastagon!
Így igaz! Ezek engem sem igazán érdekelnek. Ezeket így is, úgy is megtudjuk, ehhez nem kell az ellenzék "erőfeszítése". Merthogy én úgy látom, minden erőfeszítésük abban merül ki, minél többet közkinccsé tenni abból, hogy Rogán épp milyen és mennyibe kerülő táskával feszít, meg efféle agyakat terhelő semmit nem érő és pláne semmit nem előmozdító adatokkal, információkkal terhelik az agyakat. Fölösleges már!
Fölösleges minden szó arról, ezeknek honnét van pénzük villákra, hajókra, autókra, helikopterezésekre effélékre. Tudjuk jó ideje. Tudjuk nagyon jól, abból amennyit keresnek, effélékre, ekkora mennyiségben nem futhatna csak úgy. Tehát van mellékesük. Bőven!
Magát értelmesnek gondoló -én magam annak gondolom, de vannak sokan, kik szintén magukról ezt feltételezik, s vannak kiknek még erről papírjuk is van-, szóval a magát értelmesnek gondoló ember ezeket már régóta tudja, látja. Épp ezért, az ezekről szóló minden újabb információ már felesleges és irritáló. S főleg, semmin nem változtat!
Semmin!
Ideje lenne arról beszélni, arról hallani, adott esetben ők mit tennének másként, s pláne, mit tennének ezen dolgok ellen, mit a helyrehozataláért?
Semmit? Vagy nem tudnak mit mondani? Ha nem tudnak, akkor semmit!
De ha van alternatíva, akkor azt miért nem teszik közkinccsé? Miért rabolják a kevéske időt és kevés megjelenési lehetőségük? Pláne, hogy a demokratikus ellenzék kormányzati korlátozása nyilvánvaló, azt ma már csak a fanatikus "hívő" nem ismeri el.
Miért akkor az unalomig ismert és feles szócséplés?
Minap írtam válaszul, engem az egyáltalán nem tud a demokratikus ellenzék felé mosolyra inspirálni, hogy elmondják mekkora nagy disznóság a legújabb kormányzati elgondolás az adatok hosszú távú titkosításáról. Ezt magamtól is tudom!
Azt szeretném hallani, ha bizalmat szavaznánk és le tudnák váltani ezt a kormányt, akkor? Akkor mit tennének ez ellen? Ennek visszarendezése érdekében? Mondják, nem is lehet tenni. Én azt mondom lehetne! Az adatok titkosításáról az ép regnáló kormány rendelkezik s utasítja a titokgazdát. Nem igaz az, hogy egy elcseszett rendelkezést ami túlmutat a törvényesség keretein nem lehet visszarendezni!
Azt, hogy mennyire lehet, arra a legjobb példa, pont a mostani kormányzat!
Én azért aggódok, mert a mostani kormányzat már túlságosan mélyen beásta magát, túl sok stratégiai pontot foglalt el, ha ezt tovább művelhetik akkor ezer százalékos bizonyosság lesz, hogy egy váltó kormány csak ül és néz ki a fejéből de kormányozni majd képtelen lesz! Pedig Orbán ebben sportszerű volt, elárulta ha jól rémlik már 2010-ben, megköti a leendő kormányok kezét! Ennek már hat éve! És azóta köti is!

Pontosan úgy néz ez ki, mint én és édesanyám ezelőtt ötven évvel!
Édesanyám csak kötögetett, kötögetett, én pedig hiába voltam ellenzékben, tartottam a motringot és adagoltam a fonalat!

Ha a hasonlatom annyiban is helytálló, hogy a kormány és az ellenzék közt sem csak a motring a kapcsolat, mint ahogy köztem és édesanyám közt sem az volt, akkor nincs is miről agyalni.
Márpedig, a kormány sok szálból sző, többen is tartják a motringokat s hát ... sajnos vannak jelek. Mintha lenne olyan, akinél ha fogy a szál akkor nem leengedi a motringról, hanem közelebb csusszan a sámlival!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése