Cím

"Ha sírni látod a bohócot, tudd meg, hogy miattad sír: arcán gördül végig minden, MIT A SZÍVE MÁR NEM BÍR...." /Annalíz küldte/
A képek nem feltétlen illeszthetőek az íráshoz. Vagy igen, vagy csak vannak. De akár így, akár úgy, az enyémek, mint ahogy a szöveg is.
Elviheted ha kell, nem bánom, csak ahol "leteszed" ott említsd meg, tőlem való!

Keresés ebben a blogban

2017. június 9., péntek

Nemzeti gyász

Kiírták már a nemzeti gyászt? Még nem?
Mindegy, kivárom. Nem is! Kiírom magam!
Én ugyan a focihoz nem értek, szakmailag nem is fogok beledumálni. Kikaptunk. "Oszt jó napot!"
Dehogy jó! Dehogy! Sporthalál!
Mondjuk én pont leszarom, elnézést is kérek érte, de hát nem tud a foci lelkesíteni.
Nem Orbán végett! Őt is leszarom. Most miért? Mire a felháborodás? Ő is leszar engem is és még jó néhány milliónyi "alattvalóját"! Akkor is leszarja őket, ha épp ők azon "polgártársak" kik szeretik a focit. ( A társak miatt raktam idézőjelbe. Orbánnak a polgár csak névleg társak, igazi társai ... Jobb ha hagyom! Akkor tán szabadlábon maradok.) Akkor? Nem is a szerintem feleslegesen beleölt milliárdok miatt rühellem a focit. No, azt viszont nem szarom le!
Soha nem szerettem a focit.
Szóval! Sportnyelven szólva Andorra fölénk kerekedett! Nemzeti gyász!
Én mondjuk nem csodálom, hogy fölénk kerekedett. Hisz Andorra hozzánk képest egy óriás. Úgy is jegyzik, Európa legnagyobb törpeállama! Legnagyobb!
Mondjuk mi is. Mi például a korrupcióban! Például. Fociban biztosan nem.
Nekünk a tíz millióból, plusz a légiósok és az odarendelt milliárdokból nem telik egy jó keretre. Nekik kitelik a hetvenkilenc ezerből!
Nem is feszegetném tovább az összehasonlítást, mert a végén még röhögésbe torkollik.

Pedig eredetileg nem is ennek okán másztam elő. Hanem a képen szereplő ... Ki a francnak kell az a szar? Jelentkezzen aki olvassa és mesélje már el nekem, ugyan miért érdemes? Higgyétek el többször is megpróbáltam s mindig oda lyukadtam ki, ez egy ... mi ez? Minek? Kinek? De nem is!
Mert akár ez is megtalálhatja, sőt biztosan meg is találja a "lelki társát".

Ami sokkal jobban érdekelne, mennyibe fáj ez nekünk? Ki fizeti ezt itt Kaposváron?
Ki és miből? És kinek a felhatalmazásából? Nem elég a többi kormányzati szócső?

Végszónak. Ma váltottunk pár szót páran, a szappanoperákról ...
Hát akkor, a szappanopera jellemzői, célja: a szöveg idézet, a témához passzítva, a passzítás okán kicserélt szavakat  /  jelezem.

Jellemzői:
"Történetének középpontjában egy közösség áll (pl. / migránsok/ ), a több szálon futó cselekményt a szereplők között újra és újra felbukkanó konfliktusok viszik tovább. Legfontosabb eszköze a dráma ... / és nem ritkán / bűnügyi és helyzetkomikus elemek is elvegyülhetnek benne. Az epizódok egymásból / nem nagyon / következnek, sok cselekményszál egy-egy darabját láthatjuk egyetlen részben. Egy rész történéseinek megértéséhez korábbi ismeretek /nem / szükségesek, az eseményekbe való bekapcsolódás ... egyszerű. / Leginkább gyűlölet érzés a mutatott irányokba / A szappanopera általában a valódi világ idejét prezentálja, / de nem / ritkán játszódik más korszakokban."

Célja:
"napi/heti rítust alakítson ki. Főleg /kormányzati/ médiánál fontos ez, hiszen így a /agymosást/ előre el tudják helyezni, és a /kormánypárt/ által preferált közönséghez tudják igazítani; továbbá a szappanopera nézőinek /olvasóinak/ egy részét már el is könyvelhetik az azt követő /kormányzati szándék/ befogadójaként is"

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése