Cím

"Ha sírni látod a bohócot, tudd meg, hogy miattad sír: arcán gördül végig minden, MIT A SZÍVE MÁR NEM BÍR...." /Annalíz küldte/
A képek nem feltétlen illeszthetőek az íráshoz. Vagy igen, vagy csak vannak. De akár így, akár úgy, az enyémek, mint ahogy a szöveg is.
Elviheted ha kell, nem bánom, csak ahol "leteszed" ott említsd meg, tőlem való!

Keresés ebben a blogban

2018. február 8., csütörtök

Miniszterelnök jelölt támogatókat keres!

Önjelölt!
Ragaszkodjunk a tényekhez szigorúan, bár az igazsággal nehezebb választást nyerni mint a hazugságokkal, de akkor is, az igazság az, hogy önjelölt miniszterelnök jelölt keres támogatókat!
Támogatókat keresek. Igen, én!

Legyen az jelölő szervezet, vagy csak személy, vagy támogató szervezet vagy csak személy!
Úgy döntöttem beszállok!
Legelsőnek is beszereztem egy hátizsákot, mert úgy látom az nagyon menő.
Én nem vagyok annak híve, hogy az előd minden egyes megmozdulását, cselekedetét kukázzam. Nem! Az érték az érték! Az is marad!
Az egyetlen érték regnálása alatt!
Az én hátizsákom nem hivalkodó, nem egy drága darab. Egyszerű barna bőr, használt, használtan vettem de újszerű állapotban. Nyolcszáz forint volt egy bálásban. Kicsit szívtam ugyan a fogam ... no de hát a cél! Ha ez kell egy miniszterelnökséghez!
Az én hátizsákomnak is jár egy külön ülés! Ez tetszett! Ehhez ragaszkodok én is. Alkalomadtán megfontolom, esetleg törvénybe is lehetne iktatni.  - Magyarország mindenkori miniszterelnöke hátizsákja, mint jelképese önálló jogi személy ....
Egy biztos! Az enyém nem fog vonatozni! Ezt megígérhetem! Nem herdáljuk az adófizetők pénzét! Én, ha megkapom a bizalmat, szigorúan ragaszkodni fogok ahhoz, hogy valós idejű egyezéssel, oda és azon az útvonalon megyek ahová s ahol a gépjárművem is megy. Velem pedig a hátizsák!
Az így megspórolt jegyeket minden évben szétosztom nyaralási támogatás gyanánt.
Illetve a kuratórium osztja. Együtt a támogatók jegyeivel!
Nem alapítok sem saját, sem haveri céget a jegyek nyomtatásához s szétosztásához, valamint szentül fogadom, hogy saját vasútvonalat sem tervezek a lakásom s a desedai csónakkikötő közti útvonalon.
Választási ígéretként szentül fogadom, hogy nem levelezek választóimmal s nem is konzultálok levélben. Szeretem azt a mondást. -"ha nem írok, ne válaszolj!"
Sokkal célravezetőbb módszer, mint írni, arra meg alig válaszolnak s akkor le kell hazudni a csillagos eget, mert mégis, hogy néz az ki, ha "a nép, az istenadta nép" nem is válaszol választott vezetőjének?
Összegezve, nem vonatozok feltűnési viszketegségből, nem építek vasutat nagyzási hóbortból, nem levelezgetek hamis és hazug indokokkal, nem herdálom a közvagyont!
Egyetértek azzal, s azt át is veszem, hogy egy választott funkcionárius beleértve a miniszterelnököt is, s minden családtagja hivatalba lépésekor is megteszi a vagyonnyilatkozatát, s lelépésekor is!
Követni kívánom elődöm, "nem vagyok egy vagyonos ember és nem is leszek!"
Csak én komolyan is gondolom!
Hivatalba lépésemkor nem lesz nehéz komolyan gondolni, mert tényleg nem vagyok az.
Meg kell valljam, nincsenek, tíz-, százmilliós tartozásaim, viszont az autóm kifizettem már, pedig gyártásilag jóval fiatalabb mint a belügyminiszter öreg Wartburgja, nincsenek ingatlanok és zászlók a nevemen mint Szél Bernadettnek. Ámbár talán zászlókat majd veszek. Még meggondolom. Lehet, hogy inkább lobogót!
Nem szeretem a focit, de nagyon szeretek horgászni!
Ennek ellenére megígérhetem, hogy nem fogom a stadionokat átalakítani pisztrángos tavakká és nem fogom az országot teleszórni horgásztavakkal. Egyes árterületek s árvízi gyűjtőtavak létesítésén majd elgondolkodunk, szigorúan a várható ökológiai veszély miatti ivóvízhiány okán, és majd azokban lehet halasítani is, meg horgászni is.
Magyarország elhelyezkedése okán ivóvíz nagyhatalom lehet!
Természetesen csak akkor, ha a választók erre adnak felhatalmazást!
Nem mondom, hogy nem fogok lopni. Mert nem mondom! Mert akinek ezt külön programmá kell emelnie az alapból gyanús! A tisztességes ember ezzel nem hivalkodik, hanem nemes egyszerűséggel nem beszél feleslegesen arról amit soha nem tett, nem is tesz és nem is óhajt tenni!
Nem teszek nagy és hangzatos vállalásokat, mert abból amit majd nem valósítanék meg arra utólag azt mondanák hazudtam! Márpedig nem kívánok rászokni!
Programom egyszerű! Jogállamiság! Jogszerűség. Visszamenőleges hatállyal is!
S utána, ha visszaszereztük a jogszerűség feletti uralmat, akkortól jogbiztonság!

4 megjegyzés:

  1. Egy támogatód már biztosan van, de biztos vagyok benne, hogy nem vagyok egyedül!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon szépen köszönöm!
      Megy ez! A közösségin többen is jelezték támogatásuk, de nem lesz elég! Nagy a politikai inaktivitás!
      Lehet, hogy igaza van egyik kedves ismerősnek, hogy a horgászat hobbim okán, inkább köztársasági elnöknek kellett volna bejelentkezni?
      Most már mindegy! :)

      Törlés
  2. Én is támogatlak, nehogy csak 1 támogató hiányozzék :)

    VálaszTörlés