Cím

"Ha sírni látod a bohócot, tudd meg, hogy miattad sír: arcán gördül végig minden, MIT A SZÍVE MÁR NEM BÍR...." /Annalíz küldte/
A képek nem feltétlen illeszthetőek az íráshoz. Vagy igen, vagy csak vannak. De akár így, akár úgy, az enyémek, mint ahogy a szöveg is.
Elviheted ha kell, nem bánom, csak ahol "leteszed" ott említsd meg, tőlem való!

Keresés ebben a blogban

2019. február 11., hétfő

Ez már több mint hülyeség!

2019.02.10.
A Deseda tavat körülölelő kerékpárút mentén. Mondjuk úgy félúton a Disznó-öböl és a Füredi-szőlőhegy közt. Ott, ahol az út két kanyart is tesz egy kisebb öbölszerű betorkollás miatt.
Bekarikáztam a látnivalót!

Ez már jóval több, mint emberi hülyeség!
Ez felelőtlenség!

Magasan van a partoldalban, emiatt észrevenni sem könnyű, én is csupán véletlenül szúrtam ki. Mert én állandóan keresem a látnivalót! De akik csak azért jönnek ki, mert tekernek egyet bringával, vagy épp futnak, vagy meglevegőztetik a picit babakocsiban, azok biztosan nem az efféle ember által gyártott veszélyekre figyelnek.
Hogy a jó Istenben lehet egy motorfűrészes ember ennyire meggondolatlan? Ha valakinek, akkor neki ehhez kellene értenie! Vagy nem?
Nekem senki ne jöjjön azzal, hogy megfeledkezett róla!
Megkezdte a vágást, a döntést hát be kellett volna fejezni!
Ez a nem kis termetű fa, pont az útra fog dőlni ha rányom a szél. Száz százalékos bizonyossággal az útra, mert a lánc és a fűrészes úgy marta bele az ékvágást!
Bízzunk a szerencsében?
Jobban örülnék neki, ha nem abban kellene bízni, hanem eltakarítaná valaki addig amíg baj nem lesz belőle! Ez a fa ölhet!
Ez a fa ölhet, és ha öl akkor nem másért teszi, mint egy felelőtlen ember miatt!

(A fotókat és az írást kivonatolva megküldtem a helyi újságnak is, hátha felkarolják. Nem volt hirtelen jobb ötletem, mert nem tudom ki lehet a terület kezelője? Erdészet, város, magánterület, stb? Kíváncsian várok!)

5 megjegyzés:

  1. Emberi butaság...Mikor hallom a lánc fűrész hangját , megyek a kert végébe,mint a darázs ..Volt egy kis erősáv szerűnk... Már kivágták, mert kellett a szántáshoz, hogy betudjanak menni... maradt,még, mert nem kellett több ...Volt jó kis erdősáv szerűnk...ami védelmett adott ,betolakodók és szél ellen is, most kitalálták, hogy majd kerékpár út lesz, de nincs hova folytatódni az út...Mindent ki kell vágni....

    VálaszTörlés
  2. Bocsánat... de nem tudtam javítani az irásomat, és ilyen össze-vissza lett a mondókám...Remélem azért érthető igy is...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Érthető. Persze, hogy érthető kedves Vera. Sajnos ez van most. Mintha gyűlölnék a természetet, kiváltképp a fákat!

      Törlés