Cím

"Ha sírni látod a bohócot, tudd meg, hogy miattad sír: arcán gördül végig minden, MIT A SZÍVE MÁR NEM BÍR...." /Annalíz küldte/
A képek nem feltétlen illeszthetőek az íráshoz. Vagy igen, vagy csak vannak. De akár így, akár úgy, az enyémek, mint ahogy a szöveg is.
Elviheted ha kell, nem bánom, csak ahol "leteszed" ott említsd meg, tőlem való!

Keresés ebben a blogban

2016. január 22., péntek

A fekete ruhás nővér

Sándor Mária.
Fekete ruhás nővér. Ezen a néven lett híres.
Majd hírhedt. Tettek róla!
Milyen országban élek?
Nem kívánok én arról polemizálni amit már százan, ezren elmondtak.
Ami engem most már rohadtul zavar az a következő!

Nincs az országban egy -legalább egy- orvos igazgató aki venné a telefont, a cerkát, a számítógépét vagy amit akar és küldene egy üzenetet Sándor Máriának?

Kb emígy!
- Kedves Kollegina! Én igényt tartok az ön szakértelmére és szívesen foglalkoztatnám! Stb. Stb.

Nincs? ... Eddig nem volt. ... Ha nincs, akkor ez nem a vég kezdete. Ez a vég!

1 megjegyzés:

  1. Tulajdonképpen nem értem mi történik Magyarországon. Mindig azt hittem a magyar nép egy tökös nép, nem lehet vele kukoricázni. Ez a Sándor Mária amennyire én innen látom teljesen egyedül harcol...most már nem is tudom kiért, miért, talán azért, hogy erre a töketlen állapotra rávilágítson, de tény, hogy nem mentek se ezren, se százan vele gereblyézni a leveleket. Ennyire beszari lett ez a magyar nép? Kitől fél?

    VálaszTörlés