Cím

"Ha sírni látod a bohócot, tudd meg, hogy miattad sír: arcán gördül végig minden, MIT A SZÍVE MÁR NEM BÍR...." /Annalíz küldte/
A képek nem feltétlen illeszthetőek az íráshoz. Vagy igen, vagy csak vannak. De akár így, akár úgy, az enyémek, mint ahogy a szöveg is.
Elviheted ha kell, nem bánom, csak ahol "leteszed" ott említsd meg, tőlem való!

Keresés ebben a blogban

2016. január 27., szerda

A helyzet változatlan

"Naponta vagyok úton, nem sokat, de nem is olyan keveset, Van még hová fejlődni. Naponta látok súlyos, és kevésbé súlyos közlekedési szabályszegéseket. Sokan, nagyon sokan vannak az utakon, kik addig nem „tanulnak”, míg nem késő. A saját életünk…….? A másik élete……...? Az élet maga?"
2009.05.17.
Azt kell mondjam, a helyzet változatlan.
Azaz mégsem!
Manapság is naponta vagyok úton, hol többet, de többször kevesebbet.
A közlekedési morál a béka feneke alatt jócskán.
Szóval mégsem változatlan, mert sokkal rosszabb lett. Sokkal rosszabb a tekintetben, hogy rengeteg az agresszív, tudatosan, szándékosan szabályt szegő.
Megkockáztatom, sokaknál párosult a laza, hanyag szabályismeret a zaklatott lelkiállapottal, dühvel, agresszióval, nemtörődömséggel, kivagyisággal, pökhendiséggel.
Nehogy azt higgyétek csak autósról beszélek. Nem!
Ilyen a motoros, bringás s még a gyalogosok egy része is. Való igaz, a közlekedési kultúra hűen mutatja a társadalomban uralkodó állapotokat.

1 megjegyzés:

  1. A helyzet az, ha nem szól hozzá senki, akkor nem szívesen teszek megjegyzést a magam irományához, de most kénytelen vagyok vele.
    Önkéntelenül is, de leellenőriztem egy kísérletet. Azt, amikor szavakból kihagynak betűket s mégis folyékonyan olvassuk. Mint eddig ebben a bejegyzésben a címet. Most javítottam ki (hely(z)et) szót a címben. Bizonyára eddig észre sem vette aki olvasta. Gondolom én, mert nem írt rám senki. Vagy senki nem olvasta. Meglehet. :)

    VálaszTörlés