Cím

"Ha sírni látod a bohócot, tudd meg, hogy miattad sír: arcán gördül végig minden, MIT A SZÍVE MÁR NEM BÍR...." /Annalíz küldte/
A képek nem feltétlen illeszthetőek az íráshoz. Vagy igen, vagy csak vannak. De akár így, akár úgy, az enyémek, mint ahogy a szöveg is.
Elviheted ha kell, nem bánom, csak ahol "leteszed" ott említsd meg, tőlem való!

Keresés ebben a blogban

2016. február 20., szombat

Villanásnyi vidámság

Ma, afféle vigyorgó napot tartunk. Ha minden igaz. Persze korántsem biztos, hogy ami nekem vicces az másnak is. Azért megpróbálom.
Itt van mindjárt a kép története. Ma délelőtt, belekukkantottam egy a vérszívó denevérekről szóló műsorba. És ez nem vicc!
Mármint hogy beletekintettem, mint ahogy az sem, léteznek vérszívó denevérek.
Nem, nem! Nem azok a nagyra nőtt, hosszú lábú, "bakszúnyognak" titulált szerkezetek, amikre az öreg szülék azt mondták, ez már nem is csíp, hanem harap.
Nem azok. Hanem, tényleg denevérek!
Sikerült egy ilyen vérszívót leszállás közben lencsevégre kapni. Tessék csak megtekinteni. Még piroslik a szája, az egész mancsa ... azt viszont nem értem, miért féllábra ereszkedik. ... Hm! Talán, mert a leszálló sebessége akkora, hogy pár lépést még ki kell futnia míg megáll. No de! Lényeges ez? Nem.
Mindig is mondtam, repülni nem nagy esemény, ... leszállni, na az már igen!
A lényeg! A lényeg, hogy létezik, vért szív és sikerült lefotózni. Magyarországon!

Ugrás. Jöhet a vicc? ... Jöhet. Természetesen az már nem tőlem. A Szállító hozta.
Székely viccek.

Hazakíséri Mózsi Julcsát a bálból. Nekinyomja a kerítésnek, de Julcsa ellenkezik:
-Hagyj békit, nem vagyok én olyan! Mózsi elengedi:
-No, jól van, én akkó megyek hazafelé. Mongyá' valami biztatót neköm.
-Nincs rajtam bugyi.

A székely a városban vendéglőben ebédel. Miután jóllakik, kérdezi a pincért:
- Tessék mondani, itt kinek ke' fizetni?

- Nekem.
- No, há' ez az első vendéglő, aho' nem neköm ke'!

János bácsi Gyergyóban, a vendéglőben reámordul a pincérre:
-Ebbő' a tyúkhúslevesbő' hova lett a tyúk?
-Hova-hova! Magát se főztük belé a székelykáposztába!

Nos hát, mára ennyi. Ölég, nem ölég, ennyi! Oszt öszi vagy nem öszi, de nem kap mást!
Mint János bá a tikhúslevest. .... Legközelebb majd ruszki viccekkel rukkolok.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése