Cím

"Ha sírni látod a bohócot, tudd meg, hogy miattad sír: arcán gördül végig minden, MIT A SZÍVE MÁR NEM BÍR...." /Annalíz küldte/
A képek nem feltétlen illeszthetőek az íráshoz. Vagy igen, vagy csak vannak. De akár így, akár úgy, az enyémek, mint ahogy a szöveg is.
Elviheted ha kell, nem bánom, csak ahol "leteszed" ott említsd meg, tőlem való!

Keresés ebben a blogban

2017. május 15., hétfő

Majd kapcsolok!

Íme! A hőn áhított cél! De nem csak bejutni. Többségben lenni. Uralni. Irányítani. Kormányozni.
Piszkosul remélem, rendbe tenni!
Nem a homlokzatot, az már okés. Bévül!

Megvallom, én nem nagyon értek pár dolgot
Botka László feltételeinél
Például ezt sem teljesen: -"A 2010-es kudarc főszereplőinek, a Fideszt kétharmados győzelemhez juttató politika megtestesítőinek háttérbe kell vonulniuk. Ezek a politikusok nem szerepelhetnek az MSZP 2018-as országos választási listáján."
Persze mondhatnók, kit érdekel az, hogy én nem értem? Hát engem!
Meg esetleg azokat, kik szintén nem értik. Mert azért ahogy nézem megy ebben a tárgyban az agyalás. Mert mégis, kik azok a megtestesítők?
Gyurcsány nyilván. Csakhogy ő nem MSZP tag s ha a DK önálló listát akar összerittyenteni arra vajmi kevés beleszólása lesz Botkának, tehát Gyurcsány miatt felesleges volna ekkora nagy kitételt tenni. Ha ez így van, akkor kik a még kizárandók?
Most megy a háttértárgyalás? Vagy mi megy?
Tudom már! A hangyák a fal mellett! Hát persze.
De tényleg! Ez a Botkai, nem akarok a neveken végigmenni, sem azon ki nem lehet rajta, sem azon, hogy kik lehetnek az első tíz helyen, ez kissé olyan misztifikált.
Nem is tudom a konkrét okát-vagy igen-, de nekem erről kapásból a LMP megszokott "nyavalygása" ugrott be. Hogy ugye a kétharmadért egyedül Gyurcsány a felelős, továbbá ha nem lesz Gyurcsány akkor nem lesz Orbán sem mert ezek egymást tartják életben és effélék. S mert ez ugrott be, mindjárt társult azzal a gondolattal, hogy a demokratikus ellenzéki összefogásból nagyon is hiányzó LMP politikusok felé szólt ez a gesztus, hátha így besétálnak az összefogásba?
Nem tudom. Biztosan tévedek. Vagy nem, de ez csak rész. No de mi az egész?
Annak tükrében, hogy Botka másik feltétele szerint az MSZP-nek azonnal kampányüzemmódba kell kapcsolni ... hát minimum nem értem! Miért nincsenek még abban? Jó ez vicc. Persze hogy nincsenek. Akkor hát kapcsoljanak. Én meg mint választópolgár konkrétumokat kérek és akkor majd én is kapcsolok!
Én személy szerint, mindig is rühellettem azt a "sportot", hogy elém vágnak valamit s mellé a kérdést, no mire gondolt a "művész úr"?
Hát tossza meg! Ha nem tudja magát egyenesen kifejezni, akkor én találjam ki neki?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése