Cím

"Ha sírni látod a bohócot, tudd meg, hogy miattad sír: arcán gördül végig minden, MIT A SZÍVE MÁR NEM BÍR...." /Annalíz küldte/
A képek nem feltétlen illeszthetőek az íráshoz. Vagy igen, vagy csak vannak. De akár így, akár úgy, az enyémek, mint ahogy a szöveg is.
Elviheted ha kell, nem bánom, csak ahol "leteszed" ott említsd meg, tőlem való!

Keresés ebben a blogban

2017. május 12., péntek

Nem hit kérdés!

Ám legyen. Beszélgessünk. No de minek?
Én már nem hiszek a komolyságában.
Üres gesztus ez! Szemembe vigyor, hátam mögött meg az én anyámat!
Egy ideje már nem hiszek a komolyságában, de a gumiügy kezelése óta végképp nem.
Amúgy meg, ha ezt az "életérzésem" országos méretűre vetítem, akkor azt kell mondjam, Fidesz-KDNP politikussal én már nem állok szóba, Minek?
No de ha már nyílt felkérést kaptam, hát utoljára megtisztelem a polgármester urat. Ha már ő nem teszi meg a választóival.
Csak előtte tisztázzunk ezt s azt. Például a szórólapot, meg a róla készült fotót.
Mert mostanság a demokrácia és a szólásszabadság, no meg még jó pár dolog ami nem is oly rég még értéknek számított, olyan mérvű csorbát szenved, hogy óvatos ember előrelátó próbál lenni és védi a seggét.
Mert ha nem, akkor esetleg jönnek a viszkető tenyerű vérgőzös hívek, s takonyban, nyálban meg véren való csúszás lesz kilátásba helyezve.
Tehát! A fotó eredetije egy szórólap, készítője, terjesztője ismeretlen, rajta felhasználói, sokszorosítási tiltás nem olvasható, vélelmezem szerzői jogvédelem alatt nem áll, ámde soha nem árthat az óvatosság ezért ezt külön megemlítem a róla készített képen is.
Még így is csak részben merem felhasználni, a kimetszett szöveget biztos ami biztos alapon idéző jelezem. Dicső polgármesterünk arcmását, engedélye híján, még úgy sem merem tovább sokszorosítani, hogy a szórólappal teleszemetelték a várost s vélelmezem ott virít minden postaládában, vagy az azt helyettesítő levélküldemények fogadására szolgáló alkalmatosságokban.
Városunk érdekében végzett állhatatos munkájába beleőszült és az állandó gondoktól, problémáktól valamint azok megoldásán küzdő agyi erőfeszítése ékes bizonyítékát, a redőzött magas homlokot meg kellett tartsam a fotón is, mert annak lemetszése már nem lett volna sportszerű. Az ő maga! A nagyság!
De ha ezt mégis utóbb valaki sérelmezi, hát letagadom és azt mondom a homlok másé!
Beszélgessünk hát!
"Hiszünk egymásban!" Ez elvitathatatlan! Én is egy másban és gondolom a polgármester is egy másban. Abban a másban akiben ő hisz, hát én végképp nem.
Attól a mástól én már azt sem hiszem el amit kérdez!
Azért nem, mert a politikusok, közéletet irányítók tevékenységének megítélése nálam nem hit kérdése. Ténykérdés!
A tény pedig az, hogy elcsalták, elhazudták és szétrabolták az eddig hatalomban eltöltött idejük zömét. Zsebre dolgoztak, haza dolgoztak, demokratikus értékeket semmisítettek meg, fő erőfeszítésük az anyagi haszonszerzésen kívül a hatalomban való minél mélyebb beágyazódás, stabilizálás, az ellenfelek ellehetetlenítése, a választók megtévesztése és a fő profil a gyűlölet szítása, fenntartása minden áron, minden hazugság árán! Beszélgessünk? Minek?
Egy profi, harcedzett, hazugságpolitikát közvetítő és képviselő hatalmasság és az amatőr beszélgetése hová vezet? Megmondom. Majd! Majd az urnánál megmondom!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése