Cím

"Ha sírni látod a bohócot, tudd meg, hogy miattad sír: arcán gördül végig minden, MIT A SZÍVE MÁR NEM BÍR...." /Annalíz küldte/
A képek nem feltétlen illeszthetőek az íráshoz. Vagy igen, vagy csak vannak. De akár így, akár úgy, az enyémek, mint ahogy a szöveg is.
Elviheted ha kell, nem bánom, csak ahol "leteszed" ott említsd meg, tőlem való!

Keresés ebben a blogban

2017. május 25., csütörtök

Meséljek róla ...?

Azt szerettem nagyon, mikor a nagy ember megkérdezte, van valakinek felesleges kérdése? Vagy végeztünk? Így felvezetve ugye ....

Nagyjából ilyen felesleges kérdés az is, miért van Orbán keze állandóan a zsebében. Jobbnál jobb megoldások vannak. Némelyiken jókat lehet röhögni, de körülbelül annyira van közel az igazsághoz, mint a mostani Orbán a valamikori önmagához.
Van ahol már szavazást is kezdtek erről.
Adtak néhány lehetséges választ, oszt lehet szavazni. Nem reprezentatív felmérés Orbán zsebéről. De ha elérne bizonyos létszámot a szavazók száma, akkr már nemzeti konzultációnak lehetne hívni.
Szerintem igen jól érzik sokan, toronymagasan vezet a, "mert öntelt".
Szerintem is, de azért kibővítem. Az én variációm:
Ez a póz szerintem távolságtartás! Ugyanaz mint a mell előtt összefont karok.
De ugyebár, úgy mászkálni egész nap fárasztó lenne. Ez van helyette. Ez van helyette, meg ez passzol a pökhendiséghez. De nincs már egyedül. A Fidesz "nagyjai" jó páran átvették. Ő már többnek, nagyobbnak, kiemelkedőbbnek tartja magát másoknál.
Ezzel fejezi ki, nem ereszkedem le! Jelzi, én több vagyok én nem kezelek én lekezelek.
Öntelt, pökhendi, arrogáns alak. Így legalább a megjelenése is az.

A nap másik kérdése, miért nem beszélt Szita elvtárs az újabb grandiózus tervéről a választóinak? Pedig ugye megtehette volna, hisz épp a várost járja és beszélget, no meg a zsebében van pár nyomtatott sajtótermék is. Ő lehet, azokat fogja a zsebében.
De a viccet félretéve. Miért nem? Gondolom én azért nem, mert tartott az ellenállástól. Mint a gumiügynél. De ő a vereségből nem azt vonta le, hogy őszintébbnek kell lenni. Áááá! Dehogy! S hogy mit vont le akkor? Nem tudom.
Egyben én biztos vagyok, teljesen felesleges dolog egy közparkba építeni egy laktanyának nevezett, ámde kollégium jellegű épületet. Van olyan jellegű üres épület Kaposvár területén. Csak épp máshol.
Ha másutt valósul meg akkor is munkahelyek teremtődnek és az sem indok, hogy a park azon részén anno  katonai jellegű objektum volt. Na és? Ez indok?
Kaposvárra születtem. Meséljek arról, hogy ebben a városban hol s mi volt?
Ha mesélek, mind visszaépítik? És mind ugyanoda?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése