Cím

"Ha sírni látod a bohócot, tudd meg, hogy miattad sír: arcán gördül végig minden, MIT A SZÍVE MÁR NEM BÍR...." /Annalíz küldte/
A képek nem feltétlen illeszthetőek az íráshoz. Vagy igen, vagy csak vannak. De akár így, akár úgy, az enyémek, mint ahogy a szöveg is.
Elviheted ha kell, nem bánom, csak ahol "leteszed" ott említsd meg, tőlem való!

Keresés ebben a blogban

2018. december 20., csütörtök

Ellenzéki! Lásd a véleményt rólad!

Most lett elegem belőlük! Most igazán! Végérvényesen!
Régóta dühít az a szűklátókörűség ami a kormányt támogatók fejében van, de ez most túlment megint egy határon. Minden határon túlment! Nálam túl.
Az illető hölgy ismerősöm, és volt már vele szóváltásom. Az sem volt egyszerű, de hagyjuk.
Szomorú még a felfogásában az, hogy egy egyetemet végzett emberről van szó.
Ezt csak azért említem meg, mert az én véleményem az, hogy egy tanult, művelt, képzett embernek a felelőssége sokkal nagyobb mint egy úgymond tanulatlané, vagy kevésbé tanulté. Mert tőle a képzettségénél fogva elvárható, hogy gondolkodik, átgondol dolgokat, utánanéz -nem pedig egy oldalról merít- és megfontolt véleményt formál. Megfontoltat, mert esetleg több nála képzetlenebb ember reflexből hallgat rá. Véleményformáló lehet!

Szóval! A hölgy a tüntetőket az alkotmányos rend elleni szervezkedéssel vádolja és vért emleget. Nem jogász, de ítél!
Aki az esetleges ezt követő teljes oldalra kíváncsi az keresse meg, de ne nálam, mert én ennek a bejegyzésnek a befejezésével letiltom. Igaz, a tiltás után az én hozzászólásom már nem fog látszani, de ott a többi. A hozzá hasonlóan gondolkodóké, és szerencsére vannak olyanok is, akik nem így vélik mint ő.
"Hetet egy csapásra!" Mert vele együtt megtisztítom az idővonalam a köré, hozzá csapódott véresszájú, alpári, pökhendi és durván szélsőséges csapattól is.

De nem a fentiek miatt tiltom. Még csak nem is azért, amit a második képen láttok. Kiemelem tőle: -"Persze! Ez a cél, hogy kívülről hozhassanak be hadsereget ellenünk megint."
Természetesen arra a kérdésre, hogy ki és honnét hozna be idegen hadsereget arra választ nem ad, onnét kezdi a maszatolást, mellébeszélést, majd a hasonszőrűekkel a bratyizást, jó pofizást, a hozzám hasonlóan más véleményen lévőkkel szembe pedig a pökhendiséget, a lenézést.
Hát nekem olyan ismerősre nincs szükségem, aki egy beszélgetésben keresztülnéz rajtam, lenéz, fölényeskedik, pökhendi.

Ezért a mondatáért tiltom le!
- "Gábor! Teljesen felesleges egy mondatot is vesztegetni a válaszadásra!"
Pedig igazság szerint megérdemelte volna már akkor is, amikor az ellenzéket azzal vádolta meg, hogy idegen hadsereget akar behozni Magyarországra! Marhaság!

Józanul gondolkodó ember még azt sem hiszi, és azt sem terjeszti, amit egyeseknél már olvastam, hogy ha szorulna a kapca, akkor Orbán behívná Putyin az embereivel!
Ez is éppoly marhaság!
EU tagok vagyunk. NATO tagok vagyunk. ENSZ tagok vagyunk.
Ki a faszom és kit hívna be? De ki az a marha, aki egy ilyen lépés megkísérlésével bekockáztatna egy globális konfliktust, majd háborút?
Ezek elmebeteg gondolatok!

Továbbra sem érdekel, hogy az ismerőseim közül kinek milyen a pártszimpátiája, ha van neki, az sem érdekel milyen a vallási kötődése, ha van neki, továbbra is bárkivel, bármiről hajlandó vagyok véleményt cserélni, vitázni. Mindaddig amíg azt nem veszem észre, hogy megpróbál lenézni, lekezelni, félvállról venni, vagy lejáratni, vagy gyaláz, személyeskedik, pökhendi lesz, vagy egyéb módon súlyosan kilép a kulturált mederből.
Nem vagyok prűd! Nekem belefér a szabadszájúság is, ha az nem öncélú, nem személyeskedő és nem sértésre irányul. Nem vagyok illemtanár!

Nem ragaszkodok én 987 (mindjárt eggyel kevesebb, egy pillanat) ismerőshöz, baráthoz. Elég nekem akár a fele is, de az igaz ember legyen!
Nem vetítek. Talán már kevesen emlékeznek rá, de volt nekem már olyan amikor az "ismerőseim" száma elérte az 5000-t. Nem vicc! Elérte és emberek álltak emiatt várakozó listán. Töröltem az egész profilom és kezdtem elölről. Ma már én nagyon ritkán jelölök, aki tényleg kíváncsi rám, az jelöl.

Aki nem kíváncsi rám, vagy nem tudja elfogadni hogy nyíltan felvállalom a nézeteim, akinek nem szimpatikusak az elveim -vagy az, hogy egyáltalán vannak elveim- az szabadon távozhat. Nincs harag!
Van már olyan volt kollégám aki törölt, de ha összefutunk köszönünk, olyan is akit én tiltottam le, de ha összefutunk nem megyünk el egymás mellet köszönés nélkül. Pont ezért nehezen értem meg, ha szemtől szembe tud valaki viselkedni akkor itt miért nem?

Joggal merül fel bennem azt hiszem, hogy itt azért nem, mert megbízott pártpropagandista és hát el kell neki számolni a megbízók felé.
Csak emlékeztetnék, egyszer majd esetleg másfelé is és a lelkiismeret felé is el kell!

2 megjegyzés:

  1. Gratulálok Józsi az őszinte-egyenes kiállásodhoz. Maradj is ilyen!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon szépen köszönöm! Megtisztelsz! Igyekszem. Van reményem, mert öreg vagyok én már nagyot változni. :)

      Törlés