Cím

"Ha sírni látod a bohócot, tudd meg, hogy miattad sír: arcán gördül végig minden, MIT A SZÍVE MÁR NEM BÍR...." /Annalíz küldte/
A képek nem feltétlen illeszthetőek az íráshoz. Vagy igen, vagy csak vannak. De akár így, akár úgy, az enyémek, mint ahogy a szöveg is.
Elviheted ha kell, nem bánom, csak ahol "leteszed" ott említsd meg, tőlem való!

Keresés ebben a blogban

2018. december 8., szombat

Gondolatok a mai nap eseményeire

A mai nap volt ugye a meghirdetett tüntetés a "rabszolgatörvény" ellen. Ami eddig tudható az nekem elgondolkodtató.
Legelsőképp is, a résztvevők száma. Ezrekről beszélnek a híradásokban. Ezrekről!
Ami az én olvasatomban azt jelenti, hogy nem érte el a tízezret sem, pláne nem haladta meg. Mert akkor legalább egy-két helyen tízezrekről beszélnének.
Én ezt a számot keveslem!
Nem szívesen mutogatok vissza, de kénytelen vagyok vele! Meddig sodor a nemtörődömség? Eddig hát!
Lesz majd ebből eredmény? Sokan emlegették fel eddig is a párizsi eseményeket, főleg a tömeget. Nem kellett volna. Mert ha úgy vetjük össze, hogy Bp. 1,7 millió Párizs meg 2,2 akkor azt kell mondjam, valami megint hibádzik! És erre nem mentség az sem, hogy Mo lakossága durván 10 millió, Fo-é meg durván 67.
De vannak dolgok ami még ennél is jobban csípi a szemem!
Például a DK akciója. Az, hogy néhány "akcióhős" elállja a villamos útját, az egy nagyon vagány cselekedet annak fényében, hogy más farkával legyezték a csalánt. Ugyanis a rendezők a felelősök a történésekért és hát azok nem a DK soraiból kerültek ki!
Ugyanez vonatkozik az MSZP elnökhelyettesére is. Sőt! Egy fokkal még rosszabb! Mert ugye a rendezők megkérték a résztvevőket a békés távozásra, amire Komjáthi felszólította az embereket a maradásra és a lezárt Kossuth-tér elfoglalására.
Ő is más farkával legyezett! De!
Azon felül nekem az is aggályos, hogy egy hete már nap mint nap olvastam afféle felvetéseket, hogy a Fidesz rendzavarókat küld a tüntetők közé.
Ez az egy rendzavarás volt! Őt küldték? ... Nem én kérdezem, hanem majd felmerülhet egyes fejekben ... Csak gratulálni tudok! Mellesleg, a térdsérülése és az állítólagos ellene tett rendőri intézkedéssel kapcsolatosan már meg is kezdődött az egymásra mutogatás. Én ha szépen akarok fogalmazni, akkor nem volt szerencsés ...
Ok. Erről ennyit. Azért bízok a folytatásban. Fő az optimizmus!

Azt még azért oda kell szúrnom, hogy az ellenzéki oldal részéről, a mai napot "sikeresen" megkoronázta a LMP. Puzsér már hivatalosan is kihívó!
Most mit mondhatnék erre? Főleg röhögés nélkül! Hogy jöhet Alekosz is? Nem én találtam ki! Olvastam. De ezek után kezdek "rettegni" ...
Nos,a helyzet nálam az, ezzel betelt. Országos vonatkozásban eddig is takaréklángon égett nálam az LMP, most kihunyt!

2 megjegyzés:

  1. Őszintén? Nem is vártam mást? Ezek semmire nem képesek tisztességgel. A hatalom pedig egyre durvább szemtelenséggel kebelez be mindent. És ez úgy megy majd mindaddig, amíg nem akadnak hasonló karakterek a másik oldalon is, akik bátran mennek előre az igazukért. Viszont ahhoz, hogy az emberek higgyenek nekik, kevésbé lejáratott karaktereknek kellene lenniük a vezéreiknek. Orbán Viktor tud valamit, amit igaz, hogy nem jó irányba használ, de hatalmas erőkkel képes tömegeket mozgatni, irányítani, és népiesen szólva "lyukat beszélni" mindenki hasába. Ennek érdekében megszerez, és megtesz mindent, nem válogat az eszközökben. Amíg ezt fel nem ismerik, és nem találnak megfelelő ellenlépésekre, addig por a szélben minden. A tudatlanság pedig nőni fog, ami nekik jó, az "Isten adta" népnek meg szégyen, mert egyre kevésbé van igénye arra, hogy jól tájékozódjon a világ dolgaiban. Magyarul lásson is, ne csak nézzen maga elé.
    Itt még hosszú évekig nem fog történni semmi azon kívül, hogy kilopják az ember szemét is, amit majd észre sem vesz, hiszen addig sem volt szüksége rá.
    Egészen őszintén: én az egész eddigi felhozatalból egyikre sem bíznám az életem.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Tökéletesen foglaltad össze és én teljesen egyetértek.
      A legnagyobb baj az utolsó mondatod! A legnagyobb baj "nekünk" és egyben, sajnos, a legnagyobb szerencséje a Fidesznek.

      Törlés