Cím

"Ha sírni látod a bohócot, tudd meg, hogy miattad sír: arcán gördül végig minden, MIT A SZÍVE MÁR NEM BÍR...." /Annalíz küldte/
A képek nem feltétlen illeszthetőek az íráshoz. Vagy igen, vagy csak vannak. De akár így, akár úgy, az enyémek, mint ahogy a szöveg is.
Elviheted ha kell, nem bánom, csak ahol "leteszed" ott említsd meg, tőlem való!

Keresés ebben a blogban

2019. április 18., csütörtök

A 21 nyerő szám. Nekem bejött!

2019.03.20 - 2019.04.17. 21 nap 21 alkalom
                           Mosdós

Somogy Megyei Kaposi Mór Oktató Kórház Kardiológiai Rehabilitációs Egység

Letelt hát a 21 alkalom. Az ötödik alkalom után írtam a rehabilitációs kezelésről.
Most már elárulom, nem nagy kedvvel vágtam bele. A kedvem, és azzal együtt a véleményem is, már az ötödik alkalom alatt megváltozott.
Saját "bőrömön" érzem, nem volt elvesztegetett idő. Az igaz, egyenlőre nem fogytam tán egy grammot sem, viszont erősödtem. Sokkal könnyebben mozgatom a súlyom. Könnyebben, kitartóbban. Érzem is és igazolta a "záróvizsga is".
Na jó! Inkább úgy helyes, felmérés. Terheléses felmérés.
Semmi rosszat nem mondhatok. Körülményekre sem, programra sem, személyekre sem. Nem mert nem akarok, hanem nem tudok!
Amit mondtam anno, nem változott: -Olajozottan mentek a dolgok. Gyorsan, pontosan, udvariasan. Mázlista vagyok én! Az egészségügyben mindig jó helyre kerülök!
Mindig jó kezekbe. ..... Nagyon köszönök mindent!
A helyzet az, a veszélyérzetem sem csalt meg a gyógytornászunkkal kapcsolatosan. Megkedveltem ezt a fajta mozgást. Jöhet a napi edzés! Jó, jó!
Biztosan lesz amikor kimarad. De a lényeg a rendszeresség és, hogy a kondi megmaradjon. Vagy javuljon. A súlycsökkentés már nem rajtuk áll.
Az is biztos, nem a húsvéti ünnepek alatt kell fogyókúrába kezdeni. Nem is kezdek.

Tegnap még én is elégedett voltam magammal. Lenyomtuk a szobakerékpáros erősítést húsz percben, majd egy órácskányi pihenő és mehetett a terheléses felmérés.

Kicsit hadd dicsekedjek még. A parkban, a felmérés után, ismerőssel, katona kollégával futottam össze. Neki komoly műtéti beavatkozása volt. De szerencsére már jól van! Rehabilitáción van ott, csak értelemszerűen a bentlakásoson. Elmesélte azt is, hogy nálam olvasott arról, hogy Mosdóson is létezik kardiológiai rehabilitáció.

Mondják: -Jó bornak nem kell cégér! ... Ellentmondanék. De kell!
Bizony a jót is el kell mondani, és bizony a hírét kell vinni! Én hát viszem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése