Cím

"Ha sírni látod a bohócot, tudd meg, hogy miattad sír: arcán gördül végig minden, MIT A SZÍVE MÁR NEM BÍR...." /Annalíz küldte/
A képek nem feltétlen illeszthetőek az íráshoz. Vagy igen, vagy csak vannak. De akár így, akár úgy, az enyémek, mint ahogy a szöveg is.
Elviheted ha kell, nem bánom, csak ahol "leteszed" ott említsd meg, tőlem való!

Keresés ebben a blogban

2019. április 28., vasárnap

Mókuska, mókuska ... (gáz van ellenzék)

"A mókus fel van mászva a fára"

Na ja! Mondjuk úgy, ez egy nagyon nem szép mondat.
De nem csak így értem, hogy nem szép. Hanem úgy is, hogy mostanság egyre több az olyan "mókus" aki valamikor felmászott a fára és most azt hiszi, hogy büntetlenül dobálhat bárkiket dióhéjjal.
Dióhéjban például Bangóné.

Körben meg, a többi fára felkapaszkodott "mókuska" asszisztál. Pedig rohadtul nem kellene, mert könnyen azon kaphatják magukat, hogy a néhány ostobán dobálódzó miatt majd a többit is lerázzák a fáról!

Ezt nem is boncolom tovább, csak bemelegítésként jöttem elő vele.

Visszatérek inkább Kaposvárra. Van téma itt is. Egyik mindjárt a Deseda.
Isten látja lelkem -mert állítólag ő látja az arra érdemtelenekét is-, hogy nem akartam én már az idén többet "döglött busázni". Csakhogy! Egy ismerős megosztásánál megint olvastam a Deseda kemping fejlesztéséről és a beleölendő kettő milliárdról.
Nem bírtam megállni és hozzászóltam. Én nem vagyok olyan nagyon elszállva ettől a kemping kérdéstől, egyrészt mert egyszer már bukott ötlet volt, másrészt mert a Deseda vízminőségének eddig sem volt valami "világhíre". Most meg ugye ...
Két napja is lent voltunk, én horgászgattam, nejem pedig gyalogolt. Megszólította őt két hölgy, kik nagyon ki voltak a látványtól és a szagtól. Értetlenkedtek azon, hogy miért nem tesznek serényebben, miért nincs összefogás a tóért, és egyáltalán ... minek ide strand? Ki megy bele ebbe a vízbe?
Az egyik hölgy azt is elmesélte, úgy kerültek ide, hogy egy kisebb "birtokot" venne a szemközti parton nyaralónak. Másnap mennének megnézni, de most azt fontolgatja, hogy inkább hagyja a francba az egészet és keres valahol másutt.
Nos igen! A jó hírnevet igen gyorsan lehet eljátszani, oszt utána igen lassan, kemény melóval, sok energiával, nagy nehézségekkel lehet visszaszerezni!
A hozzászólásom után ismerősöm levette a megosztást. Tudom! Joga van! Nem is vitatom. De élek a gyanúval, ... csak nem beletrafáltam valamibe?

Még egy. Abszolúte helyi!
Szintén ismerős tette fel pár mondata kíséretében a pécsi "félcivil zűrzavart".
A lényege az, hogy Pécsett majd csak az EU választások után rendeződnek a sorok, jönnek elő a nevek ellenzéki oldalról. Teljesen jogos felvetés az, hogy késő! A nyári "uborkaszezonban" még a szúnyog sem zümmög mert kiszárad, utána pedig szinte semmi az idő felépíteni egy-két, több arcot.
Maximálisan egyetértek. Sajnos azzal is amit még megjegyzett ...
Én csak annyit fűztem hozzá (ott, itt kicsit többet), ez megáll itt helyben is.
Mert mi is van most itt helyben?
Hallgatás. Megszületett a Kaposváriakért Egyesület és ... és? Szóljon aki okosabb lett?
Mert én sajnos nem!
Azt látom, van két civil egyesület is, vannak pártok, néha mondják a magukét ... oszt?
Amit mondanak az persze okosság. Csak külön-külön, ... Hát kérem, én nem látok itt helyben egyelőre semmi olyan értékelhető, nagy lépésként értékelhető fejleményt, vagy neveket, ami engem abban erősítene, hogy komolyan gondolják Szita Károly és a Fidesz legyőzését helyben. Nagy kár! Nagyon nagy!
Ha hagyják elmenni az időt, akkor csak tényleg annyira marad, hogy a mostani ellenzéki szereplők megpróbálkozhatnak saját maguk átmentésével a következő Szita ciklusra!
Ha a választók ezt észreveszik, erre a következtetésre jutnak akkor itt babér nem terem az ellenzéki oldalon. Akkor elsöprő Fidesz győzelem lesz ismét!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése