Cím

"Ha sírni látod a bohócot, tudd meg, hogy miattad sír: arcán gördül végig minden, MIT A SZÍVE MÁR NEM BÍR...." /Annalíz küldte/
A képek nem feltétlen illeszthetőek az íráshoz. Vagy igen, vagy csak vannak. De akár így, akár úgy, az enyémek, mint ahogy a szöveg is.
Elviheted ha kell, nem bánom, csak ahol "leteszed" ott említsd meg, tőlem való!

Keresés ebben a blogban

2019. május 11., szombat

Halálpart!

2019.05.09. Deseda tározó
Magyaregresi-ág
A forrástól a kíméleti terület határáig.
Ezer méter, kétszáz dög! Kettőszáz!
A halálút! Halálpart!

Kivitt a kíváncsiság, hisz már eltelt tíz nap a legutóbbi fotózás óta. Tudjátok!
Amikor: Kimentem hát dögöt "szedni"!

Több képet ebbe a bejegyzésbe nem teszek be. Azt gondolom, tán ennyi is sok! Sokk!

Aki nem hiszi el a bemondásomra, nekik ajánlom a: Dögvész! címet viselő albumot.
Ott utánaszámolhatnak a kétszáz tetemnek, és megtekinthetnek egy videót is, amin
a döglegyek lárvái zabálnak fel egy busatetemet!

És ez csak nagyjából ezer méter!
Nem mentem végig az egész ágon, mert szakadt az eső. Mikor hazulról indultam alig csepergett. Mikor beléptem az ágba, elkezdett intenzíven esni.
Esőisten siratta a busákat! ... Mire kijöttem a képekkel, már én is!

Eredetileg úgy terveztem, hogy a parti séta után végigevezek a másik oldal mentén, az arborétum partja mellett, és azt is végigfotózom. Nagyjából ennyi van ott is, csak pár napja amikor csónakkal jártam nem volt kedvem fényképezni. Meg titkon reméltem, majd csak eljutnak ide is, és szedik! Már nem remélek!

Holnap talán megtudok okokat. Holnap délután öttől lesz a: "Deseda és ami benne van" fórum. Természetesen ott leszek! Kíváncsi vagyok dolgokra. Nagyon kíváncsi!
(Most - 2019.05.09.22.00-kor - a bejegyzést megszakítom, s holnap folytatom.)

Nem folytattam a fórum napján. Gondolkodtam azon, egyáltalán befejezzem? Azon is, töröljem az elejét? Vagy legalább a képeket ne illesszem bele?
A fórumon (ott is) kifogás merült fel az efféle írásokkal szemben. Csakhogy!
Tarvágás című írásomban említettem, hogy összefutottam egy úriemberrel, ki felhívta rá a figyelmem, meg kell mutatni a szépet is! Igaz!

De mert a szépet is, hát a nem szépet is! Ezt hívják egyensúlynak! Igazságnak!
(csak Deseda és: Horgászat címkével 387 írást ejtettem meg szépet!)

Ebből elég!
Tartalmas, jó fórum volt. Hiányos létszámmal. Többeket elvártam!
Kerepesi Tibor, mint a fórum életre hívója, szépen összefoglalta az ott elhangzottakat.
( Katt ide! Ez a beszámolójára visz.)

Mit mondhatnék még? Ja!
Az elméletem (az is csak egy elmélet) pedig, volt szíves és megírta a KPSVR.
(Katt ide! Azt a cikket pedig itt olvashatod el.)

S hogy mi van az Egresi-ággal? Nem jutottak még el odáig. Megértem. Nagyrészt! Mert ugye a munka oroszlánrészét végző horgászegyesülettel és a segítőkkel szemben vannak elvárások.
Elvárás a sűrűbben látogatott részek! Elsősorban tisztítsák meg a strand, a Látogató Központ előtti területet, de a versenyek helyszíneit is, de gondolom van más is, csak ... néha hallgatni arany.
Azért csak nagyrészt értem meg, mert azért a versenyek ideje alatt, amikor ugye a versenyvízen nem lehet gyűjteni, legalább egyszer leszedhették volna azt a területet is. Mert egyébként az arborétum okán az is eléggé látogatott rész, másrészt sok helybéli horgász is látogatja, de sok kutyás, sok futó, stb ....
De az is a tó része a szentségit! Most onnét folyik le a trutymó a nagy vízre.
Minden elismerésem az embertelen és emberfeletti melóért, de ez a mellőzés nem volt egy szép húzás! Lett volna mód. Például ma is.

Ui.: Róbert is hozott egy remek írást a fórumról. (Katt ide! S olvasd el.)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése