Cím

"Ha sírni látod a bohócot, tudd meg, hogy miattad sír: arcán gördül végig minden, MIT A SZÍVE MÁR NEM BÍR...." /Annalíz küldte/
A képek nem feltétlen illeszthetőek az íráshoz. Vagy igen, vagy csak vannak. De akár így, akár úgy, az enyémek, mint ahogy a szöveg is.
Elviheted ha kell, nem bánom, csak ahol "leteszed" ott említsd meg, tőlem való!

Keresés ebben a blogban

2011. december 17., szombat

Minden kezdet ...

Minden kezdet nehéz! Na de ennyire? Ennyire. Elmentem ma "villámcsődülni", mint a villám. Aztán meg eljöttem mint a villám! Nem! Nem kergettek meg, csak nagyon egyedül éreztem magam. Hú de nagyon egyedül!

Elmesélem az elejétől jó? Ha nem jó, akkor csukd be az oldalt. Köszönöm.


Szóval. Ma déli tizenkettőtől "Országos villámcsődület" megnevezéssel amolyan figyelemfelkeltőnek szánt demonstrálást hirdetett meg a "Szolidaritás". Én úgy tudtam, hogy a nagyobb városokban a főterekre szervezik, illetve a városházak elé.
Nahát én oda mentem. Épp verte a delet a Nagytemplom harangja, mikor benyargaltam a főtérre Kicsit meglepődtem. Kicsit kongott a tér. Volt ott egy szolgálatos biztonsági őr, én, no és a névadó Kossuth Lajos. Áztunk és néztem őket. Eltévedtem volna? El.
Sétálgattam kicsit és úgy jöttem el öt perc múltán, ahogy mentem. Mint a villám.

Utólag aztán megtudtam, hogy a gyülekezőt annak az áruháznak a parkolójába hirdették meg, amelyik Kenobi tábornokról kapta a nevét. Miért pont oda? Na mindegy.
Megtudtam azt is, hogy onnét csődültek fel a villámok a Kossuth térre. Csak nem értek oda addig, míg én várakoztam. Biztosan cikk-cakkban jöttek. Csodás!

Szóval a helyzet az, lyukas volt a hírháló! Nekem legalább is lyukas lett, mert én ugyan elég sokat olvasok, de ez most nagyon elkerült. Nem baj, majd legközelebb. Minden kezdet nehéz ugyebár! Ha tudok róla ugye ... akkor bevárom őket. Be én!

2 megjegyzés:

  1. No persze, csakhogy mostanság már verik bele a lyukakat. Pedig ugye jobb időkben a lyukakat betömködni szokták. :)

    VálaszTörlés