Cím

"Ha sírni látod a bohócot, tudd meg, hogy miattad sír: arcán gördül végig minden, MIT A SZÍVE MÁR NEM BÍR...." /Annalíz küldte/
A képek nem feltétlen illeszthetőek az íráshoz. Vagy igen, vagy csak vannak. De akár így, akár úgy, az enyémek, mint ahogy a szöveg is.
Elviheted ha kell, nem bánom, csak ahol "leteszed" ott említsd meg, tőlem való!

Keresés ebben a blogban

2013. április 29., hétfő

Fidesz földön, Fidesz csikket!

Mára nem terveztem az idegeitek cincálását, de rákényszerültem. Rábukkantam a közösségin egy a hirTV által készített videóra és ...
És hát, bár tudom "a kurva internet mindent megőriz", ezt nekem is meg kell.
Még egyszer hangsúlyozom: -hírTV logóval megy!
Kedvcsinálónak annyit mondok, rohadt nagy lehet a disznóság és a baj ebben az ügyletben, ha ezt annál a csatornánál leközlik és Bayer Zsolt meg hallgat, nem próbálja rákenni ....



Itt is megteszem a felhívásom, mint azon a portálon is, hol a videót megleltem:

Helló, helló, kedves jobboldali szimpatizánsok! ... Ezt nézzétek meg! Ez, a logó szerint egy hírTV felvétel. Mondom hírTV! ... Megnézted? ...
Akkor most jöhet a szokásos komcsizás!

Vagy esetleg tud valaki valami elfogadható magyarázatot, mentséget, érvet?
Minden a kormányzat mellett szóló érvet szívesen veszek és esküszöm nem is moderálom le, nem is törlöm. De azt nem ígérem, hogy nem szállok vele vitába!

Nekem csak egy jut eszembe. Fidesz földön (földpályázati mutyi) csak Fidesz csikket (trafikpályázati mutyi) szabad eltaposni!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése