Cím

"Ha sírni látod a bohócot, tudd meg, hogy miattad sír: arcán gördül végig minden, MIT A SZÍVE MÁR NEM BÍR...." /Annalíz küldte/
A képek nem feltétlen illeszthetőek az íráshoz. Vagy igen, vagy csak vannak. De akár így, akár úgy, az enyémek, mint ahogy a szöveg is.
Elviheted ha kell, nem bánom, csak ahol "leteszed" ott említsd meg, tőlem való!

Keresés ebben a blogban

2013. április 12., péntek

Homokozó

Elismerem. Kissé túlzásba estek a fiúk!
Mondtam a havernak, szóljon a többieknek is, ha felénk jár valamelyikük, hát hozzon egy "billencs" homokot és ha épp nem vagyok odahaza, borítsa le a kapu elé, oszt majd betalicskázom.
Szólt. Mindegyiknek.
Erre aztán mi lett? Mindegyikük járt felénk!
Mindig is mondtam, jó gyerekek, jó kollégák! Arany szívük van, lehet rájuk számítani bármiben, bármikor. Csak azt nem vettem számításba, hogy ezt mindegyik be is akarja bizonyítani s ezért aztán nem beszélnek össze.
Nem baj! Holnapra meghívtam mindegyiket egy sörre. Hozzánk! Vettem öt talicskát, meg lapátokat hozzá!
Aki nem hiszi, járjon utánam!

4 megjegyzés:

  1. Bizonyára jó EMBER vagy, ezért megérdemled, hogy sok barátod legyen. Kellemes hétvégét! :)

    VálaszTörlés
  2. Huh...de szeretem az ilyen barátokat...

    VálaszTörlés
  3. I found some info on Free Likes but still i need some reference. If ant suggestion then reply below.

    VálaszTörlés