Cím

"Ha sírni látod a bohócot, tudd meg, hogy miattad sír: arcán gördül végig minden, MIT A SZÍVE MÁR NEM BÍR...." /Annalíz küldte/
A képek nem feltétlen illeszthetőek az íráshoz. Vagy igen, vagy csak vannak. De akár így, akár úgy, az enyémek, mint ahogy a szöveg is.
Elviheted ha kell, nem bánom, csak ahol "leteszed" ott említsd meg, tőlem való!

Keresés ebben a blogban

2013. április 4., csütörtök

Nincs jobb? Vigadjunk!

Elhagyatott, lakatlan, pusztuló és enyészetre ítélt ház! Kiöregedett, ezért hát a viharban kidőlt, majd felhasogatott óriás! Szomorú látvány. Mi kell hát? Ellensúlyozni. Én nem tudom mással, csak pár tréfával az egyik szállítótól.
Az pusztán a véletlen műve, hogy mikor a kép készült, a hátam mögött egy templom magasodott és hogy az első viccben egy gyóntatófülke is szerephez jut. Mint mondám, a véletlen műve!

.......... Ja! .......... És nem én gyóntam!

A gyóntatófülkében egy öregember ezt mondja a papnak:
- 92 éves vagyok. Csodás feleségem van, aki 70 éves. Gyerekeim, unokáim, dédunokáim vannak. Tegnap három stoppos tinédzserlányt vittem az autómmal, megálltunk egy motelnél, és mind a hárommal közösültem.
- És megbántad ezt a bűnt, fiam?
- Miféle bűnt?
- Hát milyen katolikus vagy te?
- Nem vagyok én katolikus.
- Akkor miért mondod ezt el nekem?
- Mindenkinek elmondom. -------------------------

Fiatal házaspár új lakásba költözik, és egymás után jönnek a bajok:
a tapéta leválik a falról, a villanykapcsoló szikrázik, leesik a csempe, a mesterek egymásnak adják a kilincset.
Egyik nap korábban jön haza a férj, és a vízvezeték szerelő autóját látja a házuk előtt. Elkezd fohászkodni:
- Istenem, add, hogy csak megcsaljon! --------------------------

Egy férfi mondja a haverjának:
- Nem tudom, mit vegyek a feleségem születésnapjára. Megvan mindene, megvehet magának bármit, amit szeretne.
- Figyelj csak! Miért nem adsz neki egy papírt, amire ráírod:
"Ez a jegy egy óra szexre jogosít, az Ön által kívánt módon"?
A férfi így is tesz. Másnap újra találkoznak.
- Na, hogy sikerült az ajándék? - kérdi a haver.
- Ne is mondd! Odaadtam neki, amikor elolvasta ugrált örömében.
Aztán a nyakamba ugrott, homlokon csókolt, majd elrohant, és visszakiáltotta:
"Egy óra múlva itt vagyok!"

2 megjegyzés:

  1. Egy régi vicc jut eszembe erről.(60-as évek)
    Honvéd vonaton utazik vissza szabadságról, előtte egy gyönyörű, csöcsibaba ül. A fiú legelteti rajta a szemét, de a lány inkább kibámul az ablakon.
    Hogy mégis magára vonja a figyelmét, kockás abroszkát terít a nadrágjára, és finom abáltszalonnát húz elő kenyérrel. Falatozni kezd.
    A lány az ablak tükrében látja, és csorogni kezd a nyála. A fiú pedig kis szeleteket gyárt. Alul kenyérke, felül szalonna, és még paradicsomot is nyisszant a tetejére. A lány végre ráemeli gyönyörű bociszemeit. A fiú elmosolyodik:
    - Akar egy kiskatonát?
    A lány arcába szökik a vér, és felháborottan kikéri magának:- Nem látja, hogy éhes vagyok, maga meg mindig csak arra gondol?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Na ja! Katonakorú ember mi másra gondolna? .... De ezek szerint a leányzó is. :)))

      Törlés