Cím

"Ha sírni látod a bohócot, tudd meg, hogy miattad sír: arcán gördül végig minden, MIT A SZÍVE MÁR NEM BÍR...." /Annalíz küldte/
A képek nem feltétlen illeszthetőek az íráshoz. Vagy igen, vagy csak vannak. De akár így, akár úgy, az enyémek, mint ahogy a szöveg is.
Elviheted ha kell, nem bánom, csak ahol "leteszed" ott említsd meg, tőlem való!

Keresés ebben a blogban

2018. január 21., vasárnap

Mostantól "irtom" az oroszt

Természetese, az "irtom" nem véletlenül van idézőjelben. Nem a szó szoros értelmében kell venni. De amúgy meg igen!
Mostantól, előre megfontolt szándékkal, jól megfontoltan és módszeresen, de kiírtok minden olyan cirill betűs portált, amelyik valami (de inkább valaki) okból, okkal felbukkan a közösségi portálon az én általam is látott hírfolyamban.
Élek a gyanúval!
Főleg a mobiltelefon esetében élek a gyanúval. Ezeknek a cirill betűs oldalaknak a kéretlen, reklám célzattal történő, de sokszor a megosztások miatti megjelenésével számolni kell egyéb járulékokkal is. Kéretlen betelepülőkkel!
Nem! Nincs üldözési mániám és nem összeesküvés elmélet. Tapasztalás!
Amióta ezek a cirill betűs oldalak elszaporodtak a hálón -megjegyzem ez nem csak nekem tűnt fel és nem csak én teszem szóvá, másutt is olvastam már rácsodálkozást a szaporaságra- elszaporodtak a kéretlen betelepülők is. Ha úgy tetszik migráns!
Ezek a kéretlen betelepülő programok reklámokat hordoznak, kéretlenül betelepülnek az alkalmazások közé és lassítják a készüléket valamint kéretlen reklámanyaggal bombáznak. Amúgy meg még miket tesznek amit nem látok?
Érintőképernyős telefonnal nem nehéz lehúzni egy ilyen kéretlen betelepülőt, mert az oldalakat akár egy rossz mozdulattal is képernyőre lehet tölteni, szintúgy a jól variált reklámokat. S egy ilyen képernyőre töltéssel együtt a migráns már fel is tölti magát!
Amúgy meg! Tényleg!
Mire ezek a faszságok? Honnét, de főleg minek megosztani?
Úgy szaporodnak némely napokon a cirill betűs oldalak, megosztások mint a nyulak!
Nos hát, én tiltom őket. Erre mondtam, mostantól "irtom" az oroszt! Ha meglátom a hírfolyamban, már "lövöm" is! Nem vizsgálom, nem válogatok, nem ellenőrizgetek, hanem "irtom"! Vihar sebesen tiltom, mert értéket még egy sem hozott, de kellemetlenséget már igen. Biztosan lesznek ártatlan áldozatai is, de pont leszarom!
Sajnos, lehetnek ennek majd személyi áldozatai is, mert ha a türelmem elfogy és akkor még mindig lesz olyan személy aki tud új cirill betűs oldalt kikukázni a kibertérből, hát akkor végszükségként törlöm majd a kedves orosz barát megosztót.
Mellesleg mondva, a fentiek vonatkoznak egynémely más kéretlen reklámoldalakra is, mert Isten bocsássa meg rettenetes vétkem, de pont leszarom, hogy Baranya kettes választókörzetében kit jelöl képviselőnek a KDNP.
Ha az efféle infó ismerőstől jön akkor "okés", mert tudja ő a miértjét én meg nem kutatom, de ha reklám akkor "konyec"!
Van a hírfolyamban épp elég olyan hír ami csak a megosztónak az, nekem olvasónak nem, nincs hát szükségem sem a kéretlen reklámokra, sem a kéretlen oldalakra, sem a kéretlen betelepülőkre, pláne nem az esetleges egyéb hordozott veszélyekre!
Amúgy sem az oroszokkal, sem az orosszal semmi bajom. Jól elvagyunk együtt. Ők ott, én meg itt. Rászoktam erre a felállásra. Nincs kedvem visszaszokni. Még a hálón sem!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése