Cím

"Ha sírni látod a bohócot, tudd meg, hogy miattad sír: arcán gördül végig minden, MIT A SZÍVE MÁR NEM BÍR...." /Annalíz küldte/
A képek nem feltétlen illeszthetőek az íráshoz. Vagy igen, vagy csak vannak. De akár így, akár úgy, az enyémek, mint ahogy a szöveg is.
Elviheted ha kell, nem bánom, csak ahol "leteszed" ott említsd meg, tőlem való!

Keresés ebben a blogban

2019. január 19., szombat

Ééééébresztőőőőő Kaaaposváááár!

2019.01.19. Kaposvár
Szokásos helyszín, Európa tér
Szokásos létszám. ... Talán.

Bevallom elkéstem. Nem 15.00-ra értem oda.
Úgy negyedóra késéssel. Azért a talán.
Én úgy kétszáz főre becsültem
Bevallom hamarább el is hagytam a gyűlést. Maradtam tán negyedórát?
Akkor is annyian voltunk. Úgy kétszázan.

Nem akarok vitázni a létszámon, felőlem lehetett több is. Előttem, vagy utánam. Lehet. Lehet többen voltak úgy mint én, késtek. Lehet többen voltak úgy mint én, elhagyták a terepet idő előtt. Miért kellett volna maradni?

Kellett volna?
Nekem állandósulni látszik a létszám is, állandósulni látszik minden más is.

Mondtam már. Szerintem szintet kellene lépni!

Számolgassunk kicsit!
Tegnap olvastam egy friss felmérést, abban az állt, azt mérték, hogy az emberek úgy 18 százaléka egyetért a tiltakozások tüntetés formájával is és nem mellesleg a sztrájkkal is. Tizennyolc százalék!

Ezt, mert Kaposvár, hát elfelezem és csak kilenc százalékkal számolok!
Kaposvár népessége úgy 63 000 fő. De mert ez Kaposvár, hát harmadát veszem.
Csak a harmadával, számolok 20 ezer fővel.
Az akkor mennyi is? Úgy 1800 fő lenne a húszezer 9 százaléka. Ugye?
De mert ez Kaposvár, hát ezt is felezzük meg! Ezzel a felezéssel, meg a korábbiakkal azt hiszem igen nagyvonalúan alakítottam Kaposvárra az "átlagot".
Leszámoltam minden gátló tényezőt.
A vége, a felezés után is elvárható lenne most már úgy 900 ember. Kilencszáz!
Sok? Oszt miért sok?
Ne kötözködj baszki, mert igen nagyvonalúan egyáltalán nem számoltam a vonzáskörzettel Az mennyi is? Mondjuk kétannyi mint a város? 120 ezer ember?

Szóval ne a fejed rázd, hanem rázd meg magad és ébresztő!

No persze úgy is "lehet", hogy menjen más, meg "dógom van"! Kifogás mindig akad. Most mi volt vajon? Beérett a szabadföldi földieper és le kellett szedni?
Más nem nagyon lehet, mert a jégvirág szedéséhez nem volt elég hideg.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése