Cím

"Ha sírni látod a bohócot, tudd meg, hogy miattad sír: arcán gördül végig minden, MIT A SZÍVE MÁR NEM BÍR...." /Annalíz küldte/
A képek nem feltétlen illeszthetőek az íráshoz. Vagy igen, vagy csak vannak. De akár így, akár úgy, az enyémek, mint ahogy a szöveg is.
Elviheted ha kell, nem bánom, csak ahol "leteszed" ott említsd meg, tőlem való!

Keresés ebben a blogban

2019. augusztus 24., szombat

Hídmustra Kaposváron. Épül!

2019.08.24. Kaposvár
Az épülő híd

Sokat olvastam az utóbbi időben a hídról, az építéséről és mellé több fotót is láttam róla.
Tegnap azt olvastam, hogy a biztonsági ember meg akarta tiltani a híd fotózását.

Az, hogy a tiltást pont a PSZP elnökén Pintér Lórándon akarta elkezdeni, hát nem volt egy szerencsés ötlete, még akkor sem, ha fentről mondták. Vezetői utasításra! ... No de ki? Vagy minek a vezetője?
Ez adta a végső lökést, itt az idő! Meg kell néznem személyesen is!

Úgy értsd, hogy tüzetesebben!
Mert jártam én már arrafelé számos alkalommal, láttam is az építkezést, már hogyne láttam volna! Csak annyi volt róla a hír, annyi a fotó, minek ártsam bele magam én is?
Oszt most beleártottam!
Kivételesen vittem magammal a fotómasinát is, mert szégyen vagy nem szégyen, de az utóbbi időben már, én is rászoktam a telefonnal fotózásra. Kisebb, kényelmesebb!
Lustaság fél egészség!
No meg azért is a nagyobb, és a szemmel láthatólag is fényképezőgépnek látszó tárgyat vittem, mert nem akartam azt a látszatot kelteni, hogy titokban, csak úgy marokból sunnyogva fotózok. Ezért aztán vittem a masinát, végig a kezemben tartottam -úgy egy órát tartott míg mind a négy égtájról lefotóztam a hidat- és ha tetszett a szög, akkor katt!
(28 képkocka. Ha érdekel egyesével is, akkor a: Kaposvár albumban keresd meg.)
Bár egy ideig baktatott utánam -a régi gyalogos hídon- két markos hidász és nagyon nézegettek, de nem kérdeztek semmit, felkosarazták magukat az épülő hídra és ott folytatták a flangálást. Valamit kereshettek. Mellesleg folyt a meló is, hegesztettek mindkét végén. Azt nem mondhatom, hogy égett a sok ember keze alatt a munka, de azért voltak dolgozók is, volt meló is. Amúgy meg szombat van és nem épp hűvös.
Pláne nem ott fent a "bádogon".
Ha már szóba hoztam. Arra azért kíváncsi leszek, hogy azon a bádog szerkezeten a nyári izzó napban milyen érzés lesz átbaktatni, s mert a hídtest belseje üreges, hát arra is kíváncsi leszek miként szól majd a vasalt bakancs és a körömcipő sarka alatt.
"Hallod, hogy dübörgünk?
Ha végignézitek a képeket, akkor láthatjátok, hogy viszonylag sok kockát lőttem arról a "legendás" középső szakaszról ami sokakat aggaszt!
Tényleg nem egy szintben vannak, tényleg nem érnek össze. De!
De én nem látom azt, miért lenne gond? Igaz, hogy nem vagyok hidász, de én laikusként úgy gondolom, hogy most az ideiglenes alátámasztáson van, majd a végleges összeillesztéskor szépen felemelik a megfelelő szintre. Fémlemez szerkezet, nem vasbeton, tehát nem egy nagy durranás emelni rajta és összepasszítani. Van olyan képkocka is ahol a már összehegesztett darabokat örökítettem meg és passzolnak.
Én úgy látom, ezen a részén felesleges az aggodalom, össze fog az illeni, nem kell majd átugrani és nem fog döccenni sem. Mikorra kell addigra pont jó lesz!

A többin, főleg a szükségességén, illetve az ebben a formában szükségességén, no meg az egész beruházás szükségességén és a bekerülési költségen azon nem felesleges a vita. De ez a képsorozat és a pár sor most nem azért született.

Ja! A vezetői utasítás!
Nos azt nem értem! Ha volt akkor rohadtul érdekelne az, milyen magasságostól jött, és főleg mi a szarért? Félnek, hogy ellessük a hídépítési technológiát?
Nem fogjuk!
Nem hidakat építünk hanem demokráciát és nem hidakat bontunk hanem rezsimet!

Vagy ha esetleg nem is volt utasítás, akkor a buzgómócsingokat épp ideje lenne rendesen felkészíteni arról, hogy ő mint biztonsági őr azért ül ott, hogy én talicskával, meg ökrös szekérrel ne tudjam hazavinni a cuccost, viszont fotón vihetem!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése