Cím

"Ha sírni látod a bohócot, tudd meg, hogy miattad sír: arcán gördül végig minden, MIT A SZÍVE MÁR NEM BÍR...." /Annalíz küldte/
A képek nem feltétlen illeszthetőek az íráshoz. Vagy igen, vagy csak vannak. De akár így, akár úgy, az enyémek, mint ahogy a szöveg is.
Elviheted ha kell, nem bánom, csak ahol "leteszed" ott említsd meg, tőlem való!

Keresés ebben a blogban

2019. augusztus 30., péntek

Mi a kaposvarikurir.hu, és ki a moderátora? ..... Mit is akarnak valójában elérni? ......................... Nagy csattanóval a végén!

Először is!
Körözést adok ki, azonnali hatállyal visszavonásig, erre a fotómra!
Engem ábrázol, 2019.08.29én 19:42 - kor készült.
Magam készítettem, az azonosíthatóságom végett Váradi Ildikó a kaposvarikurir.hu admin kérésére, s neki meg is küldtem!
Az azonosíthatóságomat kivéve -ami meg is történt- nem járultam hozzá a fotó más célból történő felhasználásához és bemutatásához sem!

Ezért, ha ez a fotó bárhol felbukkan, kérem felém jelezni, ha mögötte profil jelenne meg, az nem én vagyok, kérem azonnali hatállyal nem csak nekem, de a hatóság felé is jelezni a hamis felhasználást!

A fotót, természetesen eredeti formátumában lementettem: IMG_20190829_194209 2044x3264x24b méret 1,8MB. A méret később lényeges lesz, mert ez a fotó méreténél fogva azonosításra alkalmas, és a háttérben a televízión látható óra a készítés időpontját is bizonyítja, természetesen a fotó eredeti és kiolvasható tulajdonságai mellett!

Fentiekből következik, hogy a kaposvarikurir.hu (továbbiakban k.kurir) admin Váradi Ildikó engem tudott azonosítani, hitelt érdemlően bizonyítottan, nem egy kamu profillal és felhasználóval csetel. Hasonló gesztusra nekem ígéretet tett!

Nem tette meg! Előzmények jönnek!

A k.kurir felületén megosztottam az ezt megelőző blogbejegyzésem (ezt itt!), ami alatt vita alakult ki köztem és Ágnes D. László felhasználó közt, amibe egy idő után bekapcsolódott az admin Váradi Ildikó. Később ez a beszélgetéssor eltűnt!
Nem érdekelne, hogy ki és mikor tüntette el, de az ok igen! Ezt szóvá tettem, az a beszélgetés is eltűnt. Merthogy ezt is sérelmeztem: -

Váradi Ildikó admin bejelentkezett cseten, és elég arrogáns stílusban próbált kioktatni és arra rábírni hagyjak fel az okkereséssel. Nem hagytam fel!
Közben szóba hozta, hogy nem ismer személyesen -ez igaz-, csak arról feledkezett meg, hogy korábban én őt úgy akartam megvédeni, hogy felajánlottam egy közös szelfit ami elől kitért! Ezt volt szíves és elismerte!
A hosszadalmas vita minden részletét nem ismertetem, de közben próbált elterelni, mert nem rám tartozik (mármint a Ágnes D. László ügye akire utalás történt, hogy trollkodott), meg azonosítsam magam, stb. Ezeket természetesen sérelmeztem, mert az én posztom alatt manipulált valaki és nem tűröm, hogy ezért megpróbálja rám tolni a felelősséget!

Ekkor jött a nagy ötlete Váradi Ildikónak, az azonosító képre. Merthogy napilapot nem járatok, minek az internet világában, ő javasolta a tévét. Beleegyeztem, ha ő is azonosítja magát cserébe. Megígérte!
Elküldtem a friss fotóm, a televízión szereplő dátummal, még a MINIMAX is jól látszik.

Cserébe, tőle kaptam egy 280x280x24b 13,5 KB képet ami mindenre jó csak azonosításra nem!
Kicsi, ha felnagyítom, mire elérné az arc az azonosításra alkalmas méretet pixeles lesz. Alkalmatlanná válik az azonosításra amiatt is, hogy nem szerepel rajta a mai dátum, de a fotó vizsgálata sem ad meggyőző támpontot!
96_483893005741546_7172497828432838656_n ezt a számsort hordozza eredeti információként ami nekem inkább a letöltött képek adatsorára emlékeztető formátumot mutat, nem pedig frissen készített fotó adatait.
Eddig nem bukkantam a nyomára a neten, de az efféle keresésben nem is vagyok járatos, vagy nem is volt soha fenn, vagy már nincs. Végül is majdnem mindegy!

Ha szükséges lesz, odaadom egy profinak és majd megkeresi az eredetit ha valaha is volt a Google rendszerben.
De ha nem is volt, jelen sztoriban nem ez a lényeg! Váradi Ildikó becsapott, nem azonosította magát. ismét kibújt az azonosítás alól!

Felmerült hát bennem, ki valójában Váradi Ildikó és ha ő gyakorolja a k.kurir admin teendőit akkor micsoda és mit akar a kaposvarikurir.hu?

Mert a jelek arra mutatnak a k.kurir megtűri Váradi Ildikó ámokfutásait az oldalon, de különösebben nem izgulnak, hogy felbukkanni látszott náluk egy troll jegyeket hordozó valaki. Nem izgatja őket nagyon, mert nincs elfogadható magyarázat, csak ködösítés, titkolódzás, bujkálás, és még annyi se, hogy legalább egy ideig Ágnes D. László ne mutatkozzon az oldalon.
Pár óra tán ha eltelt és már nyomot hagyott egy hozzászólásomnál, holott mint mondtam ... ő volt az admin szerint -vagy legalább is az olvasható ki a néha zavaros közleményeiből-, a troll!

A beszélgetés hátralévő részében több alkalommal hívtam fel Váradi Ildikó figyelmét a képre amit küldött, ezeket figyelmen kívül hagyta, terelt, másról beszélt, adta az értetlent.
Végezetül kivágta a "makk hetest", majd hétfőn!

Hát nem! Nincs hétfőn! Elfogyott a türelmem!
Ultimátumot közöltem. Azt bemásolom ide, mert egy személyes beszélgetésből is, az általam írtakkal azt kezdek amit akarok, mellesleg az egész beszélgetést rögzítettem, felesleges volna kísérleteket tenni az eltüntetésével, ezt közöltem Váradi Ildikóval is.

Íme:
- Ne szórakozzon velem, mert most már kezd ingerelni! Nincs hétfő! Ha holnap reggelig nem tisztázza magát és a k.kurirt, akkor írok, de nem önnek! Így szokott ez lenni! Nem keresem a témát soha, megtalál! -
Azt itt teszem hozzá, a holnap reggelig kitétel az 2019.08.30.08:00.
Szerintem ezzel sportszerű voltam ott, ahol s aki, s akik nem érdemlik!

(Kis kiegészítésnek annyi, hogy Váradi Ildikónak a közösségin nincs profiladata, a profilfotón kívül fotó róla nincs. Ágnes D Lászlóról mindössze annyi a személyes adat, hogy Budapest, a profilfotón felül ami van fotó róla az igen nagyon fiatalkori. De legalább van!)

Megismétlem a kérdést!
Ki valójában Váradi Ildikó, mit akar, mit s miért cselekszik, s mert ténykedését a kaposvarikurir.hu hagyja, hát mi a ka.kurir valójában és mi a valós célja?Lehet sírni, ríni, átkozódni, de rossz szokásomhoz híven a fentebb megjelentek fedik a valóságot, és az bizonyítani tudom, mert mint mondtam a beszélgetést lementettem, de ide abból semmit ki nem másoltam amit nem én, hanem Váradi Ildikó írt, ne vagdalkozhasson a levéltitokkal.

Nem titkolom, ezt a bejegyzést 2019.08.29-én írtam meg, még friss élményeim birtokában 23:55-kor befejeztem, és ha most olvassátok, akkor gondolkodjatok!
Vonjátok le a tanulságot, jussatok következtetésre!

Utóirat! 2019.08.30. 07:05

Váradi Ildikó eddigi profilja a közösségi hálóról eltűnt!
Természetesen a cseten sem elérhető!
Ebből az következik, hogy Váradi Ildikó név alatt, tehát hamis profillal, valaki más operált. Nos? Mit szól ehhez a kaposvarikurir.hu?
A helyzet az, hogy náluk hamis közösségi profillal admin szerepkörben lehetett valaki, akkor arról az oldalt jegyző tulajdonosnak tudnia kellett!
Most már csak az a nagy kérdés, mit akart ezzel elérni az oldal, kiket és miért akart megtéveszteni, félrevezetni és kinek, kiknek a tudtával, akaratával?

Elárulom azért, hogy "Váradi Ildikó" eddigi profilja eltüntetésével nagy hibát követett el, hisz ezzel bizonyítottam hamis profil mögé bújt hamis személlyel cseteltem, tehát tovább már nem köt a levéltitok, a személyes adathoz való joga, hisz ahhoz valós személynek kellene lennie, így bárkinek, bármikor megmutathatom a levélváltást, vagy ha a kedvem úgy hozza akár közzé is tehetem!

Gőzerővel dolgoznak hát a nyomok eltüntetésén, trükköznek, manipulálnak, beszélgetéseket törölnek, beszélgetésekbe törölnek bele s ezzel írják át az értelmét, vagy teszik értelmetlenné.
Csak hajrá! Csak így tovább! Ez így, már akkor is egy rohadt nagy bukta!

12 megjegyzés:

  1. Figyelem!
    Pontosítás!

    Szarka Ágnes jelzésére közlöm, hogy Váradi Ildikó nem admin volt. Hanem valaki aki törlési joggal is bírt!
    Tehát azt kérem, a szövegben az admin szót mindenki fejben úgy értse, hogy törlési joggal bíró akárki!
    Váradi Ildikó nem admin = törlési joggal is bíró akárki!
    Ennyit sikerült megtudnom! Ez is valami nem?

    Megjegyzem ,az admin is, meg a törlési joggal bíró akárki is, moderálhat és törölhet. Tehát esetemben ugyanarról a tevékenységi körről beszélünk De ha így jobb!

    VálaszTörlés
  2. Hogy mik vannak!! Egyesek meddig merészkednek, és miért? Mellesleg, ha törlési joggal rendelkező akárki volt is, már nem tartozik felelősséggel a tetteiért? Vagy ilyesmivel bárki rendelkezhet? Bedobom magam az utcáról, és máris törlési jogom van? És ha ilyen jogot adok, mint hivatalos oldal, nem vagyok felelős azért, amit az illető csinál? Hátborzongató, de ne haragudj kedves barátom, én a helyedben nem küldtem volna neki fotót. Nem neki, senkinek. Mocskos egy világ ez!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sok-sok kérdés. Várom is a választ. Hiába.
      A fotó a legkevesebb, így legalább kiugrasztottam a bokorból. Amúgy bármikor tudnak rólam képet letölteni az engedélyem nélkül is. Az drága Zsuzsanna! Ez egy mocskos világ!
      Remélem nincs már villámlás felétek! :)

      Törlés
  3. Tudatom mindenkivel akit érdekel.
    Bár nem mértem az időt, hogy reggel óta miként peregtek az órák, de az eltelt idő alatt nekem sikerült sok mindent írnom akár válaszban, akár másként. A saját termelésemből kiindulva elég kellett legyen az idő egy újságíró számára az elfogadható kategóriába sorolható magyarázat megírására.
    Ámde az nem jött meg!
    Még ez lenne a kisebb baj, de közben a kaposvarikurir.hu oldalon szépen lépegetett a számláló és a megosztott bejegyzésem alatt gyűlt az általam nem olvasható hozzászólások száma! Joggal gyanakszom, hogy akár köztük lehet Váradi Ildikó is (egy felhasználó ugyanis őt szólította meg), amiből az következik, a nevezett oldal semmiféle lépést nem tett egy etikátlan szereplő ellen!
    Mert nem nézhetem jó szemmel, hogy a megosztásom alatt ellenőrizetlenül történjen olyan tevékenység amire esetleg reagálnom kellene, ezért a saját kezűleg megosztott bejegyzéseim visszavontam és kiléptem a kaposvarikurir.hu nyilvános csoportból. Egyelőre ennyi a lépésem!

    VálaszTörlés
  4. Visszajöttem, ez valódi vihar volt a biliben, ahogy mondani szokás. Eső pár csepp, dörgés, villámlás. Szerintem lesz még valami, körbe járnak a sötét felhők. Igazad van, fotót vihet akárki, még akkor is, ha nehezítve van a letöltés. Persze, hogy nem tett, biztosan közülük volt valaki. Minden eszközt felhasználnak, és még messze a választás napja. Hidd el, mindenhol ez megy, errefelé is. Nyugodj meg, mert aki ismer, az előtt nem tudnak lejáratni, és ha nem lennél értelmes, nem jól látnád a dolgaikat, akkor hagynának. Így viszont páran csőre töltenek, és Rád szegezik a fegyvert. A többi meg hallgat, vagy max. helyesel. Persze arra hajaznak, hogy előbb-utóbb feladod. Azért gondold át: megéri ez Neked? Ismerlek annyira, hogy tudom, nem magadért harcolsz, másokért érdemes?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jó ez így ha elment. Mellettünk is elment, de nagyon messze. csak távoli morajlást hozott a szél néha. Naná, hogy közülük volt valaki. Ma is ott garázdálkodott a felületen, más használók mondták, csak én ugye nem láttam mert engem tiltott. Szíve joga! De a hazug embereket nagyon nem csípem, pláne nem ha a saját hazugsága után még megvádol hazugsággal. Aránylag nyugodt tudtam maradni, csak azért húztam fel magam kicsit, mert ez állítólag egy ellenzéki csoport! Még jó! Akkor mit is várjak az ellenfeleimtől ha ilyenek állnak az én oldalamon? Nem. Nem éri meg! Ezt a szezont még végigcsinálom becsületből és végeztem. Ahogy írtam is úgy lesz az önkormányzati választások után. Amit meglátok és lefotózhatok, amit megfoghatok és megtapasztalok, a tényekről írok, a rideg tényekről és többé nem érdekel más.
      Azért arra kíváncsi leszek, tudod hétfőn lesz egy találkozó ahol állítólag ott lesz ennek az oldalnak, csoportnak a "tulajdonosa" és ez az állítólagos VI is. Hogy mernek majd a szemembe nézni vajon? Ha véletlen olvassák is ezt, az sem érdekel, készüljenek csak fel. Ha tisztességesek akkor feltudnak, ha nem, ... bár ha azok lennének akkor már kaptam volna választ, meg egy bocsánatkérést. Hanem rég hallottam felőled kedves barátosném! Remélem minden rendben! Veled is, a kis Fülivel is. Lassan egy év is elment a havas napjai óta. Lassan Zsömi harcának kezdete óta is eltelt egy esztendő. Félek belegondolni is, hogy az ő blogján naponta fogok szembesülni a küzdelmünkkel, a haláláig. Valamivel piszkosul le kell majd magam kötni, mert különben baj lesz!

      Törlés
    2. Benéztem arra az oldalra. Időnként úgy viselkedik, mint egy "troll," többször is ugyanazt másolta be, különböző írások után. Rajta kívül más adminszerűség nem volt jelen az oldalon, legalábbis azon a részen, amit megnéztem. Elsőre fel sem tudtam mérni, hogy az egy ellenzéki oldal, aztán valamelyik szólamában felhívta erre a figyelmet. Lehet, hogy ő az oldal tulajdonos is. Rólad nem láttam semmit. Valahol azt írta, hogy támadás érte az oldalukat, de nem a neved kezdőbetűi voltak, amire utalt. Elég felejthetős oldal, bár én nem vagyok kaposvári lakos, annyira nem láthatok bele. Bár vagy két hete írt egy férfi onnan, valami hozzászólásom kapcsán, hogy kéri kövessem az oldalát. Persze nem tettem, mi értelme lett volna. A névére már nem emlékszem, és nem találtam a bejegyzéseim között sem.
      Én nem tudok még mindig Zsömihez menni, irtó szív fájdalom nekem, s gondolom Neked milyen lehet. Kínzod magad, én is így tettem, de ez nem jó. Találj ki valamit, fogadj örökbe egy cicát. Azzal nem kell lejárni, el van egyedül is a lakásban, és megtalálná a módját, hogy kicsit elterelje a gondolataidat. Vagy valami madarat, állatka okozta fájdalomra, egy állatka a gyógyír.
      Füli jól van, ezerrel rohangászik a kertben, az udvaron, ami útjába akad megrágja, már 14 labdát rágott cafatokra. Egy labda, egy fél óra. Bátor legény, akit nem ismer, annak megy neki. és ugatja, az első pár simogatásig. Ha megérkezem valahonnan 15 perc a minimum, amíg lenyugszik, örömében majdnem a számba ugrik. Az öregebb cica ki sem jár már miatta, a kisebbet rendületlenül üldözi, nem veszi tudomásul, hogy nem szabad bántani. És ott van a fogadott kutyám, máig nem tudom ki a gazdája, egyszer körbe kell járnom ezt a témát. Annál is inkább, mert egyik lába sérült lett, három lábon közlekedik, nem tudom mi történt vele. észrevettem, hogy fél, valaki biztos a kertekből bántotta. Én köszönöm megvagyok, bár ebben az évben rekordot döntöttem infleuzából. Az én lelkem is törött, valahogy nem igazán tudom összerakni. Kérlek vigyázz magadra, megpróbálok gyakrabban feléd járni. Baráti ölelés!

      Törlés
    3. Rólam azért nem olvastál ott, mert mielőtt kiléptem töröltem az általam ott megosztott posztokat és az vitte a hozzászólásokat is.
      No meg óvatosak lettek velem. Nagyon sok beszélgetést tüntettek el. Mert rám nézve nem volt kínos, de rájuk ugye ... A támadás az oldaluk ellen az egy kitaláció és azt sem tudják összefüggésbe hozni velem, ugyanis ez a balhé is azért kerekedett, mert egy Ágnes D. László nevű "mittudoménkicsoda" belém kötött, vitát provokált a VI nevű majdnem admin meg mellé állt é szintén belém kötött. maj mikor vesztésre álltak a vitában és kezdett kínos lenni akkor beletörölgettek a beszélgetésekbe befolyásolni próbálták a képet. Oszt mikor teljesen kínos lett számukra akkor kitörölték az egészet. Az állítólagosan ellenzéki igazi admin meg kussolt, lapított. No mindegy!
      Inkább örülök annak amiket írtál! köszönöm! :)

      Törlés
  5. Szintén belefutottam V. Ildikóba a neten ahol se szó se beszéd megkérdőjelezte a valódiságomat. Majd törölt. Kíváncsi vagyok, valóban kinek,m a szolgálatára történik ilyen

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én már nem foglalkozok a személyével. Nem érdekel ki is valójában? Az érdekel, hogy a csoport létrehívója, az igazi admin, vajon miért engedte az ámokfutását? Tehát mit akarnak a csoporttal valójában?

      Törlés
  6. Huh!
    Ahogy megláttam a fényképedet Attila blogjának oldalfalán, már azt hittem, meghaltál, és valaki így tette közzé.
    Inkább mérgelődj még sokáig, és ne ijesztgess ilyen fotókkal! Jó?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon szépen köszönöm az aggódásod!
      Még nem szándékozok átutazni. Túl sok embernek szereznék vele örömet. :) Még mérgelődök kicsit. :)

      Törlés