Cím

"Ha sírni látod a bohócot, tudd meg, hogy miattad sír: arcán gördül végig minden, MIT A SZÍVE MÁR NEM BÍR...." /Annalíz küldte/
A képek nem feltétlen illeszthetőek az íráshoz. Vagy igen, vagy csak vannak. De akár így, akár úgy, az enyémek, mint ahogy a szöveg is.
Elviheted ha kell, nem bánom, csak ahol "leteszed" ott említsd meg, tőlem való!

Keresés ebben a blogban

2019. augusztus 26., hétfő

Ne kreáljunk ügyet, mert van amúgy is!

2019.08.26.
Kaposvár Honvéd u - 48-as kereszteződés

Teljesen felesleges ügyeket, sztorikat kreálni ebben a műfajban, mert amúgy is van épp elég!
Csak végig kell a városon sétálni és a téma mindenütt ott hever!
(egy igazi klasszikus után szabadon!)

Nem szándékoztam ma sztorizni, de egy figyelmes olvasó felhívta rá a figyelmem és igazat kell adjak neki! Jogos az elvárása!

Az alap, ahonnét a történet indul:
Az egész ország ezen a kaposvári lépcsőn röhög címet viselő kpsvr.hu. cikk.

Nos a helyzet az, a cikkben szereplő fotó igaz, de!
De kiragadott!
Elsétáltam hát és én is csináltam egy képet.
Egyet!
Úgy lett három, hogy a láthatóság kedvéért vágtam, de csak addig vágtam amíg látható maradt a régi is, az új is, no meg az igazság is!

A fotón az elhíresült "akadálymentesített" ott van baloldalon egy felkiáltójellel és: -A régi-
felirattal ellátva! A könnyebb megtalálhatóság elősegítéséért!

Az úgynevezett régi -amin az egész ország röhög- amúgy egy babakocsi lejáró, az igazán akadálymentesített lejáró ott van a kép jobb oldalán és új! Fent térköves, a lejáró lejtő már aszfaltburkolatos és lentebb a járda is.

Elbaktattam a felújítás alatt álló szökőkútig, mert ott burkoltak a térkövesek és megkérdezte, hogy i a helyzet a régivel?

Szívélyesen fogadtak (pedig nem tudok sajtóigazolványt felmutatni), elmondták, hogy az még nincs kész. Amúgy az egész beruházás még nincs kész. Az ominózus "rusnya rész" kap majd új betonozást, azért lett a régi leszedve, azzal szintbe kerül és újra funkcionálhat mint babakocsi lejáró, a hosszú rámpa pedig a mozgásukban korlátozottaknak készült.

Összefoglalva a dolgot. Ha ezen a beruházáson van ügy, akkor az nem ez! És akkor ezen kár röhögni, mert nincs min, viszont ha lesz tényleg valamiféle más ügy, hát azon meg majd lehet sírni! De ha az is így lesz felderítve .....

Nem szoktam mások írásainak valóságtartamát ellenőrizni, utánamenni sem. Kivételesen megtettem az olvasói felszólításra. Legközelebb nem hiszem, hogy megteszem. Mindenki a sajátjáért felel és ha valami nem ok, akkor maga korrigálja.
De ahhoz az is kell, hogy a cikkírónak jelezze az olvasó a kritikát.

Amiért most megtettem, az egyrészt, hogy ha a hozzászólásokat is követik a kpsvr-nél akkor látniuk kellett és korrigálni kellett volna.
A másik, hogy a gondolatjelek közé tett hozzászólásom, íme ez: -Sajnos Kaposvárnak mindig is megvolt a speciális érzéke, hogy mivel kerüljön be az országos hírhálózatba!- miatt jogosan lettem én is meg(fel)szólítva az ügyben.

Eleget tettem hát, és a hozzászólásom is megtartom! Meg van a speciális érzék.

5 megjegyzés:

  1. Az akadálymentesítés Kaposváron teljes mértékben megtörtént , mindezt Bodor Z. -nak köszönhető, aki a mozgáskorlátozottak Egyesület megyei elnöke jóvoltából, aki sajnos két éve elhunyt. Ő ezzel fogalakozott sok éven keresztül. túl jól ismertem, de tolókocsiban országszerte is dolgozott az akadálymentesítés létrehozására. Aki az emlékét gyalázza, az nem ember, aki kicsinyes politikai célokat akar ezzel elérni nem fog, mert teszek róla . Biztos vagyok benne, hogy a felesége is így gondolja.
    Amennyiben ez a Meggyes aki itt lakik a város végén Északi Nyugat városrészben akkor őt fel kell jelenteni a gyűlölet embere , minden szava az utálat övezi

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Zsuzsanna!
      Most már komolyan aggódok érted!
      Mit nem lehet a fenti íráson értelmezni? Hogy a fenébe jön ide a gyalázás? Elolvastad te egyáltalán, vagy csak megint csípőből gyűlölködsz?
      Én megértelek, hogy elvakult hívő vagy, de van azért egy bizonyos pont!
      Fenyegetsz? Gyűlöletet szítok kicsinyes politikai célokért ezzel az írással amelyik pont helyretesz egy téves megközelítést, megjelenítést?
      Mond Zsuzsanna!
      Normálisnak gondolod magad? Jelents hát fel!
      De ide többé ne gyere, ha sem olvasni, sem értelmezni nem vagy képes, csak fröcsögve gyűlölködni.
      Természetesen az írásod kint hagyom okulásként, lássa mindenki, hogy kik is vagytok ti valójában, megveszekedett gondolkodásra képtelen, elvakult, beszűkült Fidesz hívők!

      Törlés
    2. Igen. Így kell ezt csinálni! Köszönöm Józsi.

      Törlés
    3. Kedves Zsuzsanna. Bár a maga írása lenne olyan tárgyilagos és gyűlöletmentes mint Józsefé. Persze könnyű csípőből vagdalkozni,de meg kellene tanulnia olvasni is.Nem ártana pár órát vennie szövegértés témakörben is valami általános iskolai pedagógustól....

      Törlés
    4. Zsuzsa! Nem szokásom a férjem blogjaiban megjegyzést, kommentet írni, de te engem is megszólítottál! Zsuzsa! Te nem tudsz olvasni! Nem megy még neked az értő olvasás szövegértés! Annak ellenére hogy már két évtizede is van hogy hazánkba költöztél! Zsuzsa! Te nagyon elvakult vagy! Igen Zsuzsa, én büszke vagyok a férjemre! Büszke vagyok arra amit tesz! Bár csak minden ember olyan becsületesen élne, olyan tárgyilagosan látná a körülöttünk lévő világot! Ő ebben a korrupt mocskos világban prőbál becsületesen tárgyilagosan írni, olyan dolgokról amik foglalkoztatják, amire odafigyelve jobbá élhetőbbé tehetnénk a körülöttünk lévő világot, mert "vétkesek közt cinkos aki néma"! Zsuzsa! Nem tudsz olvasni, hát ne olvass! Különösen ne őt! Üdvözlettel a "feleség"

      Törlés