Cím

"Ha sírni látod a bohócot, tudd meg, hogy miattad sír: arcán gördül végig minden, MIT A SZÍVE MÁR NEM BÍR...." /Annalíz küldte/
A képek nem feltétlen illeszthetőek az íráshoz. Vagy igen, vagy csak vannak. De akár így, akár úgy, az enyémek, mint ahogy a szöveg is.
Elviheted ha kell, nem bánom, csak ahol "leteszed" ott említsd meg, tőlem való!

Keresés ebben a blogban

2013. augusztus 26., hétfő

Oszt X!

Kéne egy frappáns cím!
Nem találtam, ezért aztán hagyom a ...
De! Azért elmondom, üsse kő!
Lassan már én is úgy látom ... finis!

Az én szemszögemből nézve és az én példámmal, összehasonlításommal a helyzet
-választhatósági- kezd hasonlítani arra, mikor nagy ritkán rám jön és lottózok.
Nem szoktam. Pontosabban nagyon ritkán. Engem marhára nem ambicionál a nyeremény nagysága, most hogy rekordnyeremény halmozódott fel, most sem lottózok. Nem, mert a nyeremény nagysága nem befolyásolja a nyeremény esélyét. ... Ha és amikor kivételt teszek, akkor magam elé veszek egy szelvényt, fogok egy tollat, behunyom a szemem és bökök vakon. Ahová esik, azt: X!
Most itt tartok az ellenzéki erőkkel.
Mint a lottóban. Nyerni kellene! Jó lenne! De mivel a behúzható számok összege nem csökken, nem látom mitől is nőne az esély?
Egy biztos! Szarakodhatnak, marakodhatnak ameddig csak akarnak.
Én, ha az időm eljön veszek egy szelvényt, mert szeretnék nyerni. S ha erre nem hagynak más esélyt, akkor beballagok a fülkébe, behunyom a szemem és bökök egyet, oszt: X. Még csak szégyenkezni sem fogok, mert ha egy nevetségesen esélytelen helyzetbe kényszerítenek, akkor hát jogom lesz vigyorogva bohóckodni!
Én bohóckodhatok, én igen! Mert ha ők tovább bohóckodnak, akkor egy rakás esélytelen bohóccal szembe majd mi mást tehetnék? Vegyem valamelyiket komolyan?

1 megjegyzés:

  1. A lottóban kötelező az x. A totóban lehetőség.
    Én például mindig megnyerem a be nem fizetett lottóm árát, és ez így jó.
    Még megváltozna a jellemem, ha nyernék.

    VálaszTörlés