Cím

"Ha sírni látod a bohócot, tudd meg, hogy miattad sír: arcán gördül végig minden, MIT A SZÍVE MÁR NEM BÍR...." /Annalíz küldte/
A képek nem feltétlen illeszthetőek az íráshoz. Vagy igen, vagy csak vannak. De akár így, akár úgy, az enyémek, mint ahogy a szöveg is.
Elviheted ha kell, nem bánom, csak ahol "leteszed" ott említsd meg, tőlem való!

Keresés ebben a blogban

2016. szeptember 18., vasárnap

Búcsúzom

Családok a gumiégető ellen.
Búcsúzom. Nem könnyes búcsú ez, de nem is könnyed. Nem hívott engem anno ide senki, de jöttem örömmel s tettem amit tennem kellett. Amiről úgy gondoltam, tennem kell! Nem hívott senki anno, de amíg egy volt a cél addig szívesen láttak itt, szívesen vették a segítő szándékom, köszönöm szépen, én pedig szívesen segítettem itt a felületen is és a terepen is! Az az ügy lezárult.

Míg folyt a gumiégető elleni harc, addig láttam az ösvényt és szívesen tapostam is, láttam a célt!
"Győztünk! Történelmet írtunk!"
Az hogy győztünk örömteli, mint már írtam anno, köszönet mindenkinek ki részese volt, s köszönöm,, hogy a csapat része lehettem!
A történelem írással már mostanra gondjaim lettek. A történelem írása kötelez!
S mostanra egyre inkább úgy látom, nem abba az irányba mennek a dolgaink, megy a csoport ami ezt a kötelezettséget mutatná. Nagyon szomorú!
Nem látszik cél, utat tévesztettek sokan. A többi meg hibernálódott.
Én "vándor" vagyok, természet, erdőjáró, katona!
Ha utat tévesztek és nem tudom betájolni a célt, akkor visszamegyek a kiinduló pontra!
Most ezt teszem. Elköszönök s visszamegyek a kezdethez.
Én nem azért mert utat tévesztettem, hanem mert nem látom egyelőre az előre vivő utat, azt pedig nagyon nem szeretném, hogy a tévúton járók rossz irányba csaljanak el.
Esetemben ez azt jelenti, maradok a csoport tagja, de többé ide nem publikálok, tehát a kezdeteknél leszek s várakozok, keresem a célt.
Persze kérdezhetitek joggal, miért teszem ezt így, miért nem menetből keresem, miért nem próbálok addig is ...? Próbáltam! Kerestem!
Ha visszaolvassátok, "A kis masni él!" címet viselő írásom, ott írtam:
-A gumiügyet bevégeztük! S most, jön a kezdet.-
S amit még utána biggyesztettem, azokból kiderülhetett próbálom, próbáljuk.
Én úgy érzem nem jól, vagy nem elég hatékonyan.
Tudom, most többen cserbenhagyással fognak megvádolni. Sajnálom!
Ha én ezt a csoportot megmenthetném, megtenném. De nem tehetem!
Több oka is van ennek, nem megyek bele, higgyétek el hát nekem, nem tehetem.
De nagyon remélem, nélkülem majd sikerül. Ha sikerül s lesz cél és hívtok, itt leszek. Ha újra tudok, újra fogok segíteni. Mint mondtam, holnaptól ide már nem publikálok.
De a ...tükör...-be írok s ha lesz még köztetek akit érdekel, ott megtalálja, ha úgy gondolja el is hozhatja ide, nem támasztom akadályát. Nem haraggal megyek el.
Remélem, lesz még ok a visszatérésre! Viszontlátásra!                 MJ

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése