Cím

"Ha sírni látod a bohócot, tudd meg, hogy miattad sír: arcán gördül végig minden, MIT A SZÍVE MÁR NEM BÍR...." /Annalíz küldte/
A képek nem feltétlen illeszthetőek az íráshoz. Vagy igen, vagy csak vannak. De akár így, akár úgy, az enyémek, mint ahogy a szöveg is.
Elviheted ha kell, nem bánom, csak ahol "leteszed" ott említsd meg, tőlem való!

Keresés ebben a blogban

2016. szeptember 11., vasárnap

Igazi ellenzék? "Orbánra" ítéltetve!

Ki az igazi ellenzék? Létezik egyáltalán olyan? Talán. Létezik ellenzék? Biztosan. Én ellenzéki vagyok? Holt biztos! Igazi ellenzék? Holt biztos, hogy nem! De miért nem?
Azért nem, mert nyugodtan járathatom a lepénylesőm, pattoghatok mint kecskeszar a deszkán, irkálhatok össze dolgokat, hála az Úrnak sokan el is olvassák, van kinek még tetszik is, csak épp nem változik tőlem semmi, vagy ha mégis, hát nem érzékelem.
Márpedig ha ez így van, akkor én egy sima, pestiesen szólva mezei ellenzéki vagyok, aki a hatalom szerint nem oszt nem szoroz.
Ki lehet vajon ma az igazi ellenzék? Akit már a hatalom is tényezőnek tekint. Ki?
Engem, ha valaki betámad, hamar kiderül róla, a hatalomtól igen távol álló "agymosott", vagy maga is ellenzéki. Ez előbbi kifejezést nem is nagyon szeretem, mert szerintem amit mosnak az tisztább lesz, világosabb. Ezek meg hát ... Igen. Egyre sötétebbek!
Én inkább úgy tekintek rájuk, mint "vallási fanatikusokra", megszállottakra.
Nem is érdemelnek sok szót s időt, mert nekik minden szó mindegy, kár rájuk energiát, időt, figyelmet pocsékolni. Nekik már csak a kiváló irányérzékük maradt meg a való világból, ami a szeretett ... irányából jön az biztosan jó, ha szar, akkor még jobb!
A másik irányból jöhet bármi, az nekik a sötét oldal.
Mert a gyűlöletérzésük odáig fajult, inkább elfogadják a szart is, éltetik, dicsőítik s bebeszélik maguknak az is jó, mert szent szar, és mert ha nekem szarabb lett, akkor azoknak odaát a sötét oldalon talán még szarabb!
Mikor az ellenzék oldaláról -az általam vélt ellenzék oldaláról, mert már abban sem vagyok mindig biztos tényleg az-, ér a támadás, akkor az nem mindig esik jól s hát elgondolkodtató. ...Ezért már érdemes próbálkozni! Nem?
Ki lehet hát az igazi ellenzék? Tán nem is bonyolult a válasz.
Azok, kikkel a hatalom "törődik"!
Egy Juhász Péter, egy Hadházy Ákos, egy Gyurcsány Ferenc ... nagyjából ennyi?
Nem is tudom, ki merjem írni, hogy stb.?
S akkor nem elég, hogy a felsorolás igen rövid, még ők sem állnak egy oldalon.
Példának okáért, ha megkérdeznék Juhászt, kit utál jobban ...  mi lenne a válasza?
Márpedig ha nem állnak egy oldalon, akkor ellenzéki oldal nincs, ellenzéki oldalak vannak, oldalacskák s épp ennek okán, ellenzéki erő sincs.
Nekem az az ellenzékinek mondott csoportosulás, személy akit a kormányoldal nem ekéz, az gyanús. Vagy erőtlen, vagy nem is igazán ellenzéki. Orbán sem nem ostoba,
sem nem figyelmetlen.
Mindezeket, az ellenzéki oldal egy részére nem merném kijelenteni.
Vannak igazi ellenzékiek, ők személyek, magányos farkasok, de nincs igazi ellenzéki oldal! S ami nagyon sajnálatos, hogy ezek a magányos farkasok is hajlamosabbak inkább egymást lesni, nehogy már a másik farkas nagyobb koncot marjon el!
Amíg ez így lesz, addig ez az ország Orbánra ítéltetett! Ítélte saját magát!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése