Cím

"Ha sírni látod a bohócot, tudd meg, hogy miattad sír: arcán gördül végig minden, MIT A SZÍVE MÁR NEM BÍR...." /Annalíz küldte/
A képek nem feltétlen illeszthetőek az íráshoz. Vagy igen, vagy csak vannak. De akár így, akár úgy, az enyémek, mint ahogy a szöveg is.
Elviheted ha kell, nem bánom, csak ahol "leteszed" ott említsd meg, tőlem való!

Keresés ebben a blogban

2016. szeptember 2., péntek

Elment a kedvem ... helyette "bronzköpések"

Elment a kedvem ...
Úgy ültem a gép elé, hogy tele volt a fejem elképzelésekkel, s gondoltam gyorsan bepötyögöm mielőtt a feledés homályába vész. Csak elkövettem egy nagy hibát!
Mielőtt nekikezdtem volna a gondolatürítésnek, sajnos rátöltöttem és elolvastam néhány friss hírt.

Még ezt is megbírtam. De sajnos alámerültem és elolvastam sok-sok hozzászólást. Ettől aztán nem csak a fejem lett tele de a ... és elment a kedvem ... Sok mindentől! Sok mindenkitől!
Némelyik hozzászólás nagyon megragadja a "lényeget", anno erre szokták volt mondani a régiek: -félreértette az anyja annak idején a gyerekorvost, mert nem azt mondta hogy elmehetnek, hanem hogy elmebeteg! Azért felnőtt. "Szerencsénkre".
S hogy miért beszélek rébuszokban? Azért, mert nem egy hírről beszélek.
Több alatt is tetten érhető a mondanivaló kifacsarása, leszűrés, míg csak a szüret marad a gyűlölet! A zacc meg -benne a lényeg- mehet a kukába!
Ezért inkább levezetésként nekiálltam kotorászni az "irattárban". Hátha, elkövettem régebben is valami jó nagy marhaságot! El hát!

"Hozzáértő illetékes azt mondja, a település őr önállóan nem jogosult semmilyen intézkedésre, a rendőr mellett, mint járőrtárs tartózkodhat. ..... -Ezt teszi a polgárőr is!
Ott pedig, ahol nincs rendőr sem, ott a település őr, ha tapasztal valami rendelleneset, felhívja a rendőrséget. ..... -Ezt teszi a polgárőr is!
-Sőt ezt minden állampolgár megteheti, bűncselekmény esetén köteles is megtenni.
A rendőrség és a polgárőrség pedig néha ellehetetlenül a pénztelenség miatt.
Én nem látom értelmét életre hívni egy új szervezetet, inkább a meglévőket kellene elismerni, megfelelően működtetni, dotálni, és ha kell bővíteni." (2009-ben)
-Nos? Lettek településőrök? vagy csak egy kéjes álom maradt?

"Radikális Zebrahasználók Országos Akciócsoportja.
Mikor olvastam róluk, megmosolyogtam, és feleslegesnek gondoltam megalakulásuk.
Mikor láttam felvételeiket, elment a kedvem a mosolygástól, és már nem vagyok biztos benne, hogy feleslegesek. Csak nagyon elszomorító, ha ők kell legyenek a megoldás." (2009-ben)
-Nos? Létezik még a nemes szervezet? Belépnék!

Gyártottam 2009-ben bronzköpéseket s mintha lenne aktualitásuk manapság is.
Íme néhány!

A törvény
Senki nem állhat a törvények felett...................
..................................Csak akik "hozzák" őket!

Egyesek
Egyesek azt hiszik, hogy nekik bármit szabad...
...........................................................És tényleg!

Érdek
Ha teheted, jó, és megbízható emberekkel vedd
körül magad........Őket sokkal könnyebb elárulni!

A jó
A jó cselekedet, igen is, mindig..........................
.....................................elnyeri méltó büntetését!

Boldogulás
A boldogulásunkért áldozatokat kell hozni..........
.................................Aztán lehet rajtunk röhögni!

A szabály
A szabályokra azért van szükség, hogy .............
........................................ne legyenek felelősök!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése