Cím

"Ha sírni látod a bohócot, tudd meg, hogy miattad sír: arcán gördül végig minden, MIT A SZÍVE MÁR NEM BÍR...." /Annalíz küldte/
A képek nem feltétlen illeszthetőek az íráshoz. Vagy igen, vagy csak vannak. De akár így, akár úgy, az enyémek, mint ahogy a szöveg is.
Elviheted ha kell, nem bánom, csak ahol "leteszed" ott említsd meg, tőlem való!

Keresés ebben a blogban

2016. október 18., kedd

Veterán műszaki

Ismét megkaptam a veterán műszakit. Újabb egy évre. A futásteljesítményem alapján, futhatok még legalább egy évet a jelen műszaki állapotomban. Ez jó dolog!
A tréfás a mai teljesítményben az, hogy hajszálra megegyezik az egy esztendővel ezelőttivel. Sem nem rosszabb, sem nem jobb. De miért nem jobb? Majd gyúrunk ...!
Pedig hát ez a fránya futkosás nem az én sportom! Nem elég, hogy mozog talpam alatt a gumitalaj, de még meredek is. A beállítás olyan, gondolom én az egyszerűség kedvéért, hogy dombnak felfelé kell caplatni.
Mióta berugóztak, mióta is? 2005-ben! Már 11 éve. Szóval azóta évente indokolt a műszaki felülvizsgálat. Pontosabban a beavatkozás utáni időszakokban először havonta, majd három havonta volt. Megszoktam. Nem ügy.
Ma, miközben várakoztam, valójában nem várakoztam, mert előbb érkeztem egy fertályórával, befutott egy hölgy. Nem korosítom, de nálam idősebb.
Szerencséjére pont akkor érkezett amikor a doktornő átváltott egyik vizsgálóból a másikba. Érkezőnk rögtön lestoppolta. Pont mint  sztrádán. Csak nem a célállomást lobogtatta szélvédő előtt, hanem a leletét a doktornő szeme előtt.
Meg is tudta amit tudhatott volna magától is, mivel ő is előbb érkezett, jóval előbb mint én, hisz időpontja még utánam sorolta, bíz várnia kell. Ahogy a doktornő eltűnt az ajtóban már ő hölgyeménye morgott is! Hogy akkor mire adják az időpontot s effélék. Közben az asszisztens is átváltott egyikből a másikba, neki pedig a leletet akarta átadni.
Tőle meg azt tudta meg, mivel időpontra jött, most nem kell. Majd odabent. Ezek után persze egyből az lett a baja, miért nem kedvesebbek vele amikor ő is kedves.
Akkor kezdtem el oldalazni a folyosó vége felé, halló távolon kívülre, mert kezdtem úgy érezni magam, mint ahogy az egyszeri ember érezte magát amikor a klozet mellé csüccsent, ment fel bennem a pumpa!
Szóval, az egészségügyben biztosan nincsenek tisztességesen megfizetve, de az is biztos, nem csak a pénz az elvándorlás oka!
No de, erről a témáról ennyi pont elég. Bizonyára mindenkinek van saját tapasztalása, annak alapján pedig saját kiforrott véleménye. Olyan az egészségügy is mint a foci. Mindenki ért hozzá, csak az nem aki műveli. Ezért aztán divat fikázni.
Soha nem vonzott a divat világa. Én sok köszönettel tartozok, többeknek!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése