Cím

"Ha sírni látod a bohócot, tudd meg, hogy miattad sír: arcán gördül végig minden, MIT A SZÍVE MÁR NEM BÍR...." /Annalíz küldte/
A képek nem feltétlen illeszthetőek az íráshoz. Vagy igen, vagy csak vannak. De akár így, akár úgy, az enyémek, mint ahogy a szöveg is.
Elviheted ha kell, nem bánom, csak ahol "leteszed" ott említsd meg, tőlem való!

Keresés ebben a blogban

2017. február 19., vasárnap

A Botka beszédre ...

A Botka beszédre és annak reakcióira
Én ezt az egészet kezdem nem érteni!
Ami nem biztos, hogy baj és nekem akár lehet mentségem is. Merthogy én nem vagyok hivatásos politikus, én nem vagyok egyik pártnak sem tagja, nekem nem kell figyelembe vennem pártérdekeket, politikai érdekeket, hatalmi érdekeket és efféle kínos dolgokat.

Nekem elég látni a mai valóságot!
A mai valóság pedig Orbán, Lázár, Kósa, Selmeczi, Rogán, Semjén, Németh (rezsi), Mészáros (gázszerelő), Bencsik, Kakuk és a többi csókos, családtag, haszonélvező és a többi vadbarom.
Nekem bőségesen elég ezeket látni és "élvezni"! Bőségesen elég! És belőlük is elég!
Nem ők dúlnak immár hét esztendeje? Nem ők hazudnak, lopnak, rabolnak, "törvénykeznek"? Nem ők lopják a közpénz milliárdokat? Nem ők lopták el az alkotmányos demokráciát? Nem ők lopták el a nyugdíj-megtakarítást? Nem ők lopták szét a szociális ellátások rendszerét? Nem ők lopják el a gyermekétkeztetésből a milliárdokat? Nem ők költenek demagóg és hazug propagandákra milliárdokat? Nem ők költenek hazug semmitérő konzultációkra milliárdokat? Nem ők lopták ki az oktatási rendszerből a milliárdokat? Nem ők tették tönkre, lehetetlenítették el az egészségügyet? Nem ők nehezítették meg a demokratikus választások rendszerét és nem ők tették szinte lehetetlenné a népszavazás intézményét? Nem ők azok akik rátették a kezük a bűnüldözésre, az államigazgatás rendszerére, az ügyészségre, a törvénykezésre?
Abbahagyom a kérdések sorát. Abbahagyom, mert végeláthatatlan!
Lassan alig-alig marad abból amit régebben értéknek tekintettünk. A demokráciából, az alkotmányosságból, a szociális érzékenységből, a létbiztonságból, a jogbiztonságból!
S akkor még mindig egy "mákszem" a probléma?
Gerendával szúrják a szemünk és még mindig csak az évtizede benőtt parányi szálkát piszkálgatjuk?
Nem értem sem Botkát, sem a kisebb pártokat s vezetőiket!
Nincs meg irántuk még a bizalom, nincs meg mögöttük a kellő támogatottság, de ők még mindig kétfrontos háborúban gondolkodnak. Sőt! Kétfrontos háborút vívnak! Dacára annak, hogy emiatt egyszer már vereséget szenvedtek s emiatt egyszer már meggyengültek.
Nem értem!
Mondják, Orbán Gyurcsány nélkül ne létezne és fordítva. Mondják, egymást éltetik s míg egyik van addig a másik is. Mondják, együtt kell őket legyőzni!
Nem értem ezt a párosítást!
Orbán megkerülhetetlen,mert hagytuk óriássá nőni. Gyurcsány azért megkerülhetetlen, mert nem hagyjuk feledésbe merülni! Gyurcsányt nem Orbán és nem a Fidesz élteti, hanem a baloldal. Nemes egyszerűséggel, a demokratikus ellenzéknek nem kellett volna róla tudomást venni az elmúlt hét esztendőben, és akkor jó eséllyel elkopott volna magától. Nem figyelmet kellett volna rajta tartani és az állandó támadásokkal harcban edzeni, hanem egyszerűen ki kellett volna politikailag éheztetni!
De nem most! Eddig! Most már késő!
Olyannyira késő, hogy hála az állandó baloldali támadásoknak, igen jól edzett a harcban ő is és csapatai is, és nem elég a harcedzettsége még a támogatottsága is nőt és a vezéri bizalma is!
Ha már így alakult, akkor ha nem kell szövetségesnek hát ne kelljen ellenfélnek se, mert a kétfrontos harchoz nincsenek meg egyenlőre sem az erők, sem a képesség!

Ok! "Saccperkábé" már vagy milliószor és milliónyian elmondták, mekkorát hazudott Gyurcsány, mennyit hazudtak az MSZP-sek és főleg, mennyit loptak! ...
De most már térjünk a tárgyra!
Orbán! Kegyencei! Fidesz! ... Ha jól láttam eddig, minden rekordot megdöntöttek az elmúlt hét évben. Hazugságban is, lopásban is! +! Nem csak hazudnak és nem csak anyagiakat lopnak, de igazságot is, demokráciát is, stb ...
Nem erről, nem róluk kellene végre beszélni? Nem arról fog szólni a következő választás, hogy elég volt Orbánból, elég a bandájából, elég a piszkos rendszeréből?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése