Cím

"Ha sírni látod a bohócot, tudd meg, hogy miattad sír: arcán gördül végig minden, MIT A SZÍVE MÁR NEM BÍR...." /Annalíz küldte/
A képek nem feltétlen illeszthetőek az íráshoz. Vagy igen, vagy csak vannak. De akár így, akár úgy, az enyémek, mint ahogy a szöveg is.
Elviheted ha kell, nem bánom, csak ahol "leteszed" ott említsd meg, tőlem való!

Keresés ebben a blogban

2017. április 14., péntek

Ami nekem már sok!

Ami nekem már sok. Kurva sok!
És nem azért mert itt állunk húsvét küszöbén. Nem!
Hanem azért, mert mint már többször mondtam, nálam a szélsőséggel csak egy bizonyos pontig lehet elmenni.
Mindegyik irányból csak egy bizonyos pontig.
És azt a pontot én határozom meg! Én!
Azért, mert én nem akarok olyan lenni!

Ebből a elvből én nem tudok engedni, még a valamit valamiért elvéért sem és a cél szentesíti az eszközt elvéért sem!
Megpróbálom érthetővé tenni az eddig elmondottakat.

Anno egy ismerős betett engem egy csoportba -onnét ezennel kilépek- s ott most felkerült egy videó a Ceausescu házaspár tárgyalásáról és kivégzéséről.
Láttam én anno a történésekkor is ezt a videót csak akkor rövidítve. A román jogrendet nem ismervén a tárgyalás menetébe nem ugatok bele, az ítéletbe sem. Forradalmi helyzet volt, gyors bíróság, gyors ítélet. Volt lehetőség a halálos ítélet kimondására, kimondták, ki is járt nekik. Végre is hajtották. A végrehajtás módja akkor sem, most sem tetszik. Nem gondolnám, hogy a jogrendben a golyó általi halál, géppisztolyok tucatjai sorozatlövéseivel való kivégzést írt volna elő. Ez a módszer inkább bosszú, demonstrálás, mészárlás. De hát az ő dolguk. Ők számolnak el vele s a lelkiismeretükkel is. Mint mondtam, forradalmi helyzet volt, sietni kellett, az ítélet jogos volt, kimondták, végrehajtották. Nekem meg ez a része ellenszenves. legyen az én bajom. Nem is emiatt ragadtam most billentyűzetet.

Hanem ezért!
X: -"Nem kívánom senkinek a halálát!!!!!!!"
Y: -"Kedves X-től kérdezném akkor milyen célból van ebben a csoportban?. Tán esetleg imádja a felcsúti fűrert? Oly sok jót tett magáért? Vagy milyen célból..Kibicnek?.. Ebben a csoportban UTÁLJUK EZT A FÉRGET!! Engem speciel kisemmizett és munkanélkülivé tett..mint a MAGYAROK 89%-át a maradék 11 % a sleppje meg a család..Szóval nem legyünk már prüdek kedves X. Ha a poszt nem tetszik görgessen tovább de még a csoport elhagyást is megfontolhatná..Ez nem a szipmátia csoport ha esetleg feltünt volna..Szerintem rossz helyre csatlakozott.. Már elnézést de csak az igazat..Én sajna ilyen vagyok..

Ámbár nem én lettem megszólítva, de magamra veszem!
Nem! Nem ezért voltam eddig ebben a csoportban!
Tudom, mindenhol vannak szélsőségesen gondolkodók, de ....! Adminisztrátorok?

Azért ne menjünk még gondolatban se ennyire messze! Orbán Viktor miniszterelnököt én sem kedvelem. Intézkedéseit sem. Nekem is okozott károkat, nem is keveset.
Én is szívesen látnák a helyén mást, szeretném ha a következő választást elbukná a Fidesz és őt sikerülne leváltani.
Leváltani! Nem megsemmisíteni!
Vannak vitatható kormányzati lépései, vétkei, tán még bűnei is. de a nyomában sem jár azoknak a dolgoknak amiket a román diktátor és rendszere elkövetett. Vagy akár más még élő s uralkodó diktátorok. Józanul, normálisan gondolkodó ember nem veheti egy kalap alá őket!
Végezetül, de nem utolsó sorban, mert még hosszú oldalakon át tudnék érvelni a miért nem mellett, de minek? Aki ennyiből nem akar megérteni az többől sem akar!
Tehát végezetül, mivel hazákban nincs halálbüntetés, aki a videón látható sorsról ábrándozik annak agya nem jár a törvényes úton! Nagyon nem!
Y hazudik! A csoport neve nem erre a célra utal! De ez már az admin-ok felelőssége!

2 megjegyzés:

  1. Jaj, a halálbüntetés, ellenne vagyok, nagyon vastagon. Nem akarja megérteni a halálpárti, hogy ugyanolyanokká válnak, mint akinek a halálát kívánják. Még ebben az esetben sem. Ha lehetséges, én a minimál bért tartanám neki, nekik méltó büntetésnek

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem az a rendszer tetszik amit az USA némely tagállamaiban gyakorolnak, hogy a bűncselekményeket egyenként megmérik, majd a büntetéseket összeadják s a végösszeg annyi amennyi. Ha 300 év akkor annyi! Szerintem ez teljesen korrekt. Oszt ha lehet, akkor jó magaviseletért akár kétszer is lehet harmadolni.

      Törlés