Cím

"Ha sírni látod a bohócot, tudd meg, hogy miattad sír: arcán gördül végig minden, MIT A SZÍVE MÁR NEM BÍR...." /Annalíz küldte/
A képek nem feltétlen illeszthetőek az íráshoz. Vagy igen, vagy csak vannak. De akár így, akár úgy, az enyémek, mint ahogy a szöveg is.
Elviheted ha kell, nem bánom, csak ahol "leteszed" ott említsd meg, tőlem való!

Keresés ebben a blogban

2017. április 10., hétfő

Orosz rulett?

Csak az ismétlés kedvéért. Orosz rulett az, amikor a forgótárba csak egyetlen lőszert tesznek, jól megpörgetik a tárat és utána a párbajozók felváltva nyomják a halántékukhoz és .... kletty, ...kletty ... durr! Vége!
Kedves Fidesz hívők!
Tagok, szavazók, szimpatizánsok!
Hadd kérdezzek tőletek egy dolgot.
Miként gondoljátok azt a kérdést, hogy az elektronikusan kitöltött nemzeti konzultációs ívek adatai, névvel, email címmel együtt, valahol Oroszországban landol. Valahol oroszban, valakiknél.
Kedves Fidesz hívők!
Azért kérdem tőletek, mert ugye igazából a bölcs vezér és bölcs tanácsadói egy-egy ilyen irányított kérdezésnél a ti közreműködésetekre számít. Nem az enyémre!
Van annyi eszük, hogy tudják én nem küldöm vissza most sem. Mint ahogy eddig sem. De a hívekre lehet számítani! Majd ők! ... Értitek?
Fidesz hívők! Elsősorban a ti adataitok ment ki oroszba és megy ezután is. Mert valahogy én abban nem hiszek, hogy a kiáramlás is megszűnt az orosz szerver felirat levételével. Megy az! Mennek az adataitok! Miért?
Miért küldi ki a ti imádott vezéretek a ti adataitokat Putyin gárdájához?
Nincs bennetek kis csodálkozás, kis értetlenség? Pár felteendő kérdés?
Megkérdezte tőletek a vezéretek? Híveim! Akartok orosz rulettet játszani?
Játszani? ... Ez nektek játék? Mert nekem nem!
Én régóta tudom, annyit ér a szavuk, mint a kérdőíven az adatvédelmi nyilatkozatuk! Semmit!
Kedves Fidesz hívők!
Én nem szeretek bizonyos szavakkal dobálózni. Mint például a hazaáruló szó. Eddig is kerültem a használatát és igen sokszor kértem erre másokat is. De!
Az bizonyos, ezzel az adatkiszolgáltatással elárultak minden egyes olyan szavazópolgárt, magyar állampolgárt aki a kérdőívet kitöltötte és akinek adatait kiszolgáltatta a kormány idegen hatalomnak. vagy ha nem szolgáltatta, hát hagyta elvenni. Nem mondták nem tudták! Azt mondták nem probléma.
De az! Nagyon nagy probléma!
Elárulták a magyar állampolgárokat! Saját vezetői árulták el a saját állampolgáraikat!
A haza állampolgárai mi vagyunk! Elviekben miénk a hatalom, mi vagyunk a haza!
Nem ő! Nem ők! Mi!
Ez bizony a legaljasabb, legrútabb árulás!
Fidesz hívők!
Játsszátok tovább az orosz rulettet? Kezditek ti? ... Oszt vagy ... kletty, ... vagy durr!
Csak vigyázzatok!Mert a másik párbajozó csal! ... Durr! ... Előbb vagy utóbb, de vége!

2 megjegyzés:

  1. Állítsuk meg Brüsszelt, hátha utolérjük! Hihi
    Dühös vagy. Helyes. Én is.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sokáig kellene nekik állni, míg utolérnénk őket. :)
      Akkor ketten már vagyunk. De szerintem többen is.
      Sokkal többen!

      Törlés